ثبت نام بیش از ۲ میلیون نفر زائر اربعین در سامانه سماح

ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع)؛

ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) با انتشار اطلاعیه شماره ۵ تعداد ثبت نام کنندگان برای زیارت اربعین در سامانه سماح را دو میلیون و ۱۹۶ هزارو ۶۰۷ نفر و تعداد زائرین عازم شده به کشور عراق تاکنون را ۶۵۹ هزار و ۵۴۰ نفر اعلام کرد.

ثبت نام بیش از ۲ میلیون نفر زائر اربعین در سامانه سماح

ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) با انتشار اطلاعیه شماره ۵ تعداد ثبت نام کنندگان برای زیارت اربعین در سامانه سماح را دو میلیون و ۱۹۶ هزارو ۶۰۷ نفر و تعداد زائرین عازم شده به کشور عراق تاکنون را  ۶۵۹ هزار و ۵۴۰ نفر اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه جدید ستاد مرکزی اربعین حسینی که با هدف اطلاع‌رسانی گسترده و مستمر موضوعات مرتبط با مراسم اربعین سال جاری جهت ارتقاء سطح آگاهی متقاضیان شرکت در این سفر عظیم معنوی انجام می‌شود، به این شرح است: « به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت(علیهم السلام) و تمامی متقاضیان سفر اربعین حسینی(ع) می‌رساند که تا ساعت ۲۴ مورخ ۲۲ /۵ /۱۴۰۳ مصادف با  ۷ ماه صفر تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سماح .۲.۱۹۶.۶۰۷  نفر و تعداد زائرین عازم شده به کشور عراق ۶۵۹.۵۴۰ نفر می باشد.
زائرین گرامی توجه داشته باشند؛ نام و شماره تلفن همراه را بر روی وسایل خود مانند کوله پشتی نصب نمایند. با توجه به ازدحام جمعیت در اماکن مقدسه عراق بر کاهش ماندگاری و حداقل توقف خصوصا در شهر کربلا تاکید می گردد.
آدرس سفارت، کنسولگری ها و نمایندگی های کنسولی ایران در عراق را از طریق سایت وزارت امور خارجه به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز بتوانند به آسانی به آن دفاتر مراجعه نمایند.»