ثبت‌نام المپیک فناوری آغاز شد

ثبت‌نام المپیک فناوری ۲۰۲۴ آغاز شد و داوطلبان می‌توانند تا اول مهرماه با مراجعه به olympics.tech ثبت نام خود را نهایی کنند.

ثبت‌نام المپیک فناوری ۲۰۲۴ آغاز شد و داوطلبان می‌توانند تا اول مهرماه با مراجعه به olympics.tech ثبت نام خود را نهایی کنند.
به گزارش ایسنا، ثبت‌نام المپیک فناوری ۲۰۲۴ در دو بخش رقابت و بوت‌کمپ آغاز شده است و داوطلبان می‌توانند تا اول مهرماه با مراجعه
 به سایت olympics.tech ثبت نام خود را نهایی کنند.
المپیک فناوری ۲۰۲۴ فرصتی برای برنامه‌نویسان، متخصصین
هوش مصنوعی، امنیت سایبری، پهپاد و رباتیک است تا توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند و با برترین‌های حوزه خود به رقابت بپردازند.
این مسابقات بزرگ شامل رقابت‌های برنامه‌نویسی، هوش مصنوعی، امنیت سایبری، رباتیک و پهپاد است که هر کدام در چند لیگ برگزار می‌شود.
فرآیند مسابقات به شیوه‌ای است که پس ازاتمام مهلت ثبت نام، رقابت‌های مقدماتی به صورت آنلاین در مهرماه برگزار میَ‌ود و پس از آن رقابت‌های نهایی به صورت حضوری به مدت یک هفته از اول تا هفتم آبان‌ماه برگزار خواهد شد.
 بوت‌کمپ‌ها
بوت‌کمپ‌های المپیک فناوری فرصتی برای یادگیری برنامه‌نویسی، هوش مصنوعی، امنیت سایبری، رباتیک و پهپاد از مجموعه‌های کوئرا کالج، آکادمی راوین و فیرا است. این بوت‌کمپ‌ها مشمول حمایت 70 درصدی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و پارک فناوری پردیس است. همچنین گواهینامه این دوره‌ها از طرف پارک فناوری پردیس و برگزارکننده دوره اعطا می‌شود.
 جوایز و مزایا
جوایز نقدی، اعطای امتیاز نخبگی و فرصت شغلی در بهترین شرکت‌ها از جمله مزایای شرکت در المپیک فناوری است.