بهسازی معابر روستایی به همت پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد

شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با اهتمام جدی در عمل به مسئولیت‌ اجتماعی، نقش مؤثری در رونق و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی در منطقه دارد.

شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با اهتمام جدی در عمل به مسئولیت‌ اجتماعی، نقش مؤثری در رونق و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی در منطقه دارد.
به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمصطفی میرمحمدی، رئیس کارگروه مسئولیت‌ اجتماعی پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد، درباره فعالیت‌های تازه این مجموعه گفت: بهسازی معابر روستایی منطقه با بررسی مشکلات روستاهای هم‌جوار پالایشگاه به‌منظور رفع نیازهای موجود و همسو با عمل به مسئولیت‌ اجتماعی انجام شد.
وی افزود: عزیزانمان در روستاهای هم‌جوار پالایشگاه شایسته بهترین خدمات هستند و یکی از اقدام‌های جدی پالایشگاه، ارائه خدمات عمرانی، بهداشتی و آموزشی در این منطقه است.
رئیس کارگروه مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد تصریح کرد: روکش آسفالت معابر روستای نوبنیاد برای حدود ۲ هزار مترمربع از معابر این روستا در تازه‌ترین پروژه مسئولیت‌های اجتماعی، با اعتبار ۵ میلیارد ریال به‌منظور افزایش رفاه اجتماعی این عزیزان انجام شد.
میرمحمدی در ادامه با تأکید بر نقش مهم پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در این خطه مرزی و اجرای پروژه‌های متعدد در قالب مسئولیت اجتماعی، بیان کرد: طرح‌های مختلف در حوزه مسئولیت اجتماعی این مجتمع تعریف و به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم منطقه اجرا شده است.
وی گفت: دوجداره‌کردن در و پنجره‌های مدارس روستاهای هم‌جوار پالایشگاه و مسجد روستای قطار چاه، تعمیرات اساسی خانه بهداشت روستاهای دولت‌آباد، شورلق، چاله‌زرد، آبمال و حسن‌آباد و گازکشی مسجد روستای شورلق از طرح‌های اجراشده این مجتمع گازی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است که رضایت‌مندی هم‌وطنان را به‌دنبال داشته است.