عملیات گازرسانی به ۸۱ روستای خراسان رضوی در حال اجراست

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: هم اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به ۸۱ روستای استان در حال اجراست که با تکمیل این طرح‌ها شاهد بهره‌مندی ۷هزار و ۹۱۸ خانوار جدید از نعمت گاز خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: هم اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به ۸۱ روستای استان در حال اجراست که با تکمیل این طرح‌ها شاهد بهره‌مندی ۷هزار و ۹۱۸ خانوار جدید از نعمت گاز خواهیم بود.حسن افتخاری در گفت‌وگو با ایرنا افزود: خراسان رضوی دارای ۲هزار و ۶۱۰ روستای واجد شرایط گازرسانی با جمعیت بیش از ۲۰ خانوار است که تاکنون ۲هزار و ۴۳۹ روستای آن با جمعیت ۵۰۵ هزار و ۳۳۶ خانوار به شبکه گاز کشور متصل شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ضریب نفوذ گاز در روستاهای دارای بیش از ۲۰ خانوار خراسان رضوی 98/4 است که با تکمیل طرح‌های در حال اجرا این عدد به ۱۰۰ درصد ارتقا خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: روستاهای استان که در مرحله اجرای طرح‌های گازرسانی هستند دارای مسیرهای سخت‌گذر هستند و به دقت و زمان بیشتری برای اجرای پروژه نیاز دارند.
افتخاری اظهار کرد: ضریب نفوذ گاز در بخش شهری خراسان رضوی هم 99/9 است و شهر باجگیران به عنوان تنها شهر فاقد گاز استان در مرحله اجرای طرح قرار دارد.