۳۲۰ تخت بیمارستانی در جنوب استان بوشهر اضافه می‌شود

استاندار بوشهر:

استاندار بوشهر گفت: با احداث بیمارستان‌های کنگان و عسلویه، ۳۲۰ تخت بیمارستانی در جنوب استان بوشهر اضافه می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: با احداث بیمارستان‌های کنگان و عسلویه، ۳۲۰ تخت بیمارستانی در جنوب استان بوشهر اضافه می‌شود.
به گزارش مهر، احمد محمدی‌زاده در آئین افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی هفته دولت در جنوب استان بوشهر اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌ها و پروژه‌های مهمی را در دست اجرا داریم.
وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای توسعه بیمارستان‌ها در جنوب استان بوشهر بیان کرد: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی بیمارستان‌های کنگان و عسلویه آغاز شده است که نقش مهمی در تقویت خدمات درمانی خواهند داشت.
استاندار بوشهر افزود: یکی از طرح‌های مهم مورد مطالبه مردم عسلویه ساخت بیمارستان است که در این راستا عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه با ظرفیت ۱۱۰ تخت بستری و سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان آغاز شد.
محمدی زاده بیان کرد: بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی کنگان در مساحت ۲۰ هزار متر مربع با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان احداث می‌شود که برای فاز نخست این پروژه که شامل اسکلت بیمارستان است، بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.
وی از اضافه شدن ۳۲۰ تخت بستری به ظرفیت مراکز درمانی در جنوب استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: توسعه بخش درمان از مطالبات مهم مردم جنوب استان بوده که این ۲ پروژه با سرمایه‌گذاری۷۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شوند.