دو سال آینده نوسازی منازل مسکونی روستایی بروجرد کامل خواهد شد

فرماندار:

فرماندار بروجرد گفت: تا دو سال آینده نوسازی منازل مسکونی روستایی شهرستان کامل خواهد شد.

فرماندار بروجرد گفت: تا دو سال آینده نوسازی منازل مسکونی روستایی شهرستان کامل خواهد شد.
مسلم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بروجرد در سال ۱۴۰۲ در بیش از ۳۵ روستای شهرستان اجرای طرح هادی عملیات زیرسازی، بهسازی و ... را به اتمام رسانده است.
وی خاطرنشان کرد: بروجرد در مقاوم‌سازی واحدهای مسکنی روستایی مقام اول را دارد به طوری‌که ۸۵ درصد واحدهای روستایی شهرستان مقاوم‌سازی شده است.فرماندار بروجرد اضافه کرد: مقاوم سازی اماکن روستایی، موثرترین اقدام در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها محسوب می شود که در این راستا برنامه‌ریزی و اقدامات مطلوبی در سال‌های اخیر انجام شد.مرادی بیان کرد: ۲ هزار نفر در دولت سیزدهم تسهیلات مسکن روستایی دریافت کرده و ۱۰۰ روستا آسفالت و طرح هادی نیز در ۱۰۰ روستا انجام شد.وی ادامه داد: در برخی روستا هم اقداماتی صورت گرفته تا مهاجرت معکوس در آنها رخ دهد و علاوه بر این اکنون تمامی روستاهای شهرستان به شبکه سراسری گاز متصل هستند.
فرماندار بروجرد تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت طرح هادی روستای لیقناب بخش اشترینان شهرستان به بهره‌برداری رسید که برای اجرای این طرح ۶۵۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت و ۳۵۰ متر جدول‌گذاری انجام شده است.
مرادی یادآور شد: برای اجرای این طرح ۲ میلیارد تومان اعتبار از سرفصل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.