آغاز عملیات عمرانی اصلاح هندسی ورودی خیابان شهید فخری‌زاده (چمن سابق)

شهردار قدس از آغاز عملیات عمرانی اصلاح هندسی ورودی خیابان شهید فخری‌زاده (چمن سابق) در راستای ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی برون‌شهری و درون‌شهری خبر داد.

شهرستان قدس-مژگان علیقارداشی
شهردار قدس از آغاز عملیات عمرانی اصلاح هندسی ورودی خیابان شهید فخری‌زاده (چمن سابق) در راستای ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی برون‌شهری و درون‌شهری خبر داد.
سعید شهلی با اعلام این خبر گفت:یکی از اهداف اصلی مدیریت شهری رفع معضل ترافیک است که طرح‌ها و پروژه‌های گسترده‌ای بدین منظور در نظر داریم؛ بخشی از این برنامه‌ها پیاده شده و طرح‌های بسیاری نیز در آینده اجرایی خواهد شد.
شهلی افزود: از جمله این اقدامات تعریض و اصلاح هندسی معابر است که طی یک سال گذشته دو نقطه مهم شهر در ابتدای خیابان صاحب‌الزمان (عج) و خیابان شهید فخری‌زاده پس از سالیان طولانی تعریض شد.
شهردار قدس اظهار داشت: امروز نیز عملیات عمرانی اصلاح هندسی ورودی خیابان شهید فخری‌زاده آغاز شد که با انتقال ایستگاه‌های تاکسی تقاطع قدس به این محل، شاهد کاهش بار ترافیکی بلوار شهید کلهر خواهیم بود.
شهلی تصریح کرد: دیگر طرح‌های تعریض معابر نیز در اولویت اقدامات مدیریت شهری قرار دارد و شهرداری به دنبال توافق با مالکین املاک در طرح می‌باشد. در این حوزه چند نقطه دارای اولویت شناسایی شده است که در نیمه دوم سال شاهد به ثمر نشستن این اقدامات و تعریض گسترده معابر خواهیم بود.
وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری عزم جدی برای رفع معضل ترافیک در معابر شهر دارد، بیان کرد: ساماندهی این حوزه مستلزم انجام اقدامات همه‌جانبه‌ای است که شهرداری با اجرای طرح‌های تعریض و اصلاح هندسی معابر، ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس، جابجایی ترمینال مسافربری، یکطرفه کردن برخی معابر و اقدامات ترافیکی دیگر در این مسیر گام برمی‌دارد.