ثبت دستاوردهای جدید در فصل پیک سال جاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان:

مهندس صادقی گفت:از ابتدای سال تا ۱۵ شهریور ماه با تلاش شبانه روزی و بدون منت کارکنان توزیع برق گیلان به همراه برنامه ریزی صحیح و بسیج امکانات ضمن رفع نقاط قابل بهبود، موفق به ثبت دستاوردهای جدیدی در فصل پیک سال جاری از جمله راه اندازی ۷ فیدر فشار متوسط جدید با هدف رفع ضعف برق ها و تقویت ولتاژ در مناطق دارای آسیب و مشکل از ادوار گذشته شدیم.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت:در این بازه زمانی ، تعداد ۲۹۹ دستگاه ترانسفورماتور(کمپکت ، زمینی و هوایی ) با ظرفيت ۵۰۲۸۰ کيلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شد.

ثبت دستاوردهای جدید در فصل پیک سال جاری

رشت-سیده حدیث میرزاده
مهندس صادقی گفت:از ابتدای سال تا 15 شهریور ماه با تلاش شبانه روزی و بدون منت کارکنان توزیع برق گیلان به همراه برنامه ریزی صحیح و بسیج امکانات ضمن رفع نقاط قابل بهبود، موفق به ثبت دستاوردهای جدیدی در فصل پیک سال جاری از جمله راه اندازی 7 فیدر فشار متوسط جدید با هدف رفع ضعف برق ها و تقویت ولتاژ در مناطق دارای آسیب و مشکل از ادوار گذشته شدیم.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت:در این بازه زمانی ، تعداد 299  دستگاه ترانسفورماتور(کمپکت ، زمینی و هوایی ) با ظرفيت 50280 کيلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شد.
صادقی افزود:علیرغم وجود مشکلات مالی و تنگناهای موجود در این زمینه، از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به 600 کیلومتر کابل خودنگهدار با اعتباری حدود 390 میلیارد تومان در مناطق شهری و روستایی استان جایگزین شبکه سیمی فرسوده شده است.
وی تاکید کرد:از مزایای اصلی استفاده از کابل خود نگهدار در شبکه‌های هوایی توزیع برق می توان به جلوگیری از اتلاف انرژی برق،کاهش هزینه نگهداری شبکه، افزایش ضریب ایمنی، زیبا سازی شهری و روستایی و کاهش میزان استفاده های غیر مجاز از برق اشاره کرد.
مدیر عامل شرکـت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود:به منظور اصلاح شبکه و تامین برق پایدار در این مدت بیش از 37 كيلومتر خطوط شبكه فشار متوسط (20 كيلوولت ) بصورت زمینی، هوایی و کابل خود نگهدار احداث شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
صادقی تاکید کرد:با توجه به ضرورت تقویت و بهسازی تاسیسات و خطوط در شش ماهه اول سال‎جاری قریب به 100 اصله پایه چوبی فرسوده فشار ضعیف و متوسط برکنار و 5074 پایه جدید بتنی و فلزی فشار ضعیف و متوسط در سطح استان نصب شد .
وی اظهار داشت:از ابتدای سال تاکنون بیش از 23 هزار مشترک شهری و روستایی جدید به تعداد مشترکان توزیع برق استان افزوده شده است.
مدیرعامل توزیع گیلان تصریح کرد:درحال حاضر میزان بدهی مشترکین به شرکت توزیع برق گیلان تا پایان سال شهریور ماه ، حدود 553 میلیارد تومان است .
صادقی تاکید کرد :وصول مبلغ بدهی بخش های مختلف مشترکین به شرکت ، تاثیر چشمگیر و بسزایی در خدمت رسانی مطلوب‏تر و با کیفیت بهتر به مردم شریف استان خواهد داشت.
مدیرعامل توزیع برق گیلان در پایان گفت :این شرکت درحال حاضر قریب به یک میلیون و 657 هزار مشترک در کل استان دارد که این حجم بالای تعداد مشترک ، توزیع برق گیلان را در زمره یکی از بزرگترین شرکت‏های خدمات‏رسان کشور قرار داده است.