کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۹۹ منتشر شد

در سایت سازمان سنجش؛

کارت شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۹ از هم‌اکنون در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

کارت شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۹ از هم‌اکنون در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش  آموزش کشور منتشر شد.
به گزارش دانشجو، آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده در سال ۹۹ ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه چهارم مهرماه ۹۹ در ۳۱ شهرستان کشور برگزار می‌شود بنابراین کلیه متقاضیان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.
آدرس مربوط به حوزه برگزاری آزمون داوطلب بر روی کارت شرکت در جلسه درج شده است.برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هر مورد دیگر متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ ظهر و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر
فردا پنجشنبه سوم مهرماه به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط  مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.