انتقال آب ارس ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: نمایندگان استان انتقال آب ارس به تبریز را جزو اولویت کاری خود قرار داده‌اند و امیدواریم سال‌های آتی شاهد این موضوع باشیم که برای اجرای این پروژه بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.


تبریز-توفیقی
نماینده مردم بناب در مجلس گفت: نمایندگان استان انتقال آب ارس به تبریز را جزو اولویت کاری خود قرار داده‌اند و امیدواریم سال‌های آتی شاهد این موضوع باشیم که برای اجرای این پروژه بالغ بر 10 هزار  میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
حجت الاسلام محمد باقری بنابی به برخی اقدامات صورت گرفته در منطقه طی چند ماه گذشته اشاره کرد و با اذعان به مشکل و کمبود آب و قطعی آن در روزهای اخیر در استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: نمایندگان استان انتقال آب ارس به تبریز را جزو اولویت کاری خود قرار داده‌اند و امیدواریم سال‌های آتی شاهد این موضوع باشیم که برای اجرای این پروژه بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی توسعه 280 هکتاری شهرک صنعتی بناب را از دیگر اقدامات شهرستان اعلام کرد و گفت: با صرف بالغ بر 100 میلیارد ریال اعتبار اکثر محورهای مواصلاتی و روستاهای شهرستان در حال آسفالت‌ریزی است.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در ادامه از زحمات و تلاش‌های مدیران شهرستان و در رأس آن‌ها فرماندار شهرستان بخاطر پیگیری‌های مسائل شهرستان تقدیر و تشکر کرد.