بهره برداری از ۹۵۰ واحد مسکونی در استان هرمزگان

با حضور استاندار هرمزگان ۹۵۰ واحد مسکونی در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۹۵۰ واحد مسکونی  در استان هرمزگان

بندرعباس- شهین صادقی
با حضور استاندار هرمزگان ۹۵۰ واحد مسکونی در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.
مجید سلحشور در مراسم بهره برداری از این واحد‌های مسکونی گفت: برای احداث این واحد‌های مسکونی ۸ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: این واحد‌ها در زیربنای ۷۰ متری تا ۱۲۰ متری تحویل متقاضیان شد که پیمانکاران بسیار خوب کار کردند و واحد‌های استانداردی ساخته اند.
مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه این مراسم اظهار کرد:حدود هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، خود مالک شهری، روستایی و بافت فرسوده آماده و به مردم شریف استان تحویل شد.
وی افزود:تاکنون از مجموع تکلیف استان در نهضت ملی مسکن ۲۱ هزار واحد مسکونی آماده و تحویل شده و ۱۱ هزار قطعه زمین نیز به مردم و متقاضیان تحویل شده است.
دوستی تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان پیشرفت خوبی دارد و عقب ماندگی طرح در سطح شهرستان بندرعباس نیز در دو منطقه شهرک پیامبر اعظم و اراضی موسوم به ۱۵ هزار واحدی در حال جبران است.
استاندار هرمزگان گفت: برای اراضی ۱۵ هزار واحدی تاکنون ۸ هزار متقاضی با سهم آورده اولیه ۱۰ تا۴۰ میلیون تومانی وجود دارد که در یک ماه اخیر پروژه سرعت گرفته و
 ۴ هزار قطعه زمین در این منطقه آماده شده و کد گرفته است و ۳۰۰ واحد نیز در مراحل مختلف فونداسیون هستند.
وی ادامه داد: این پروژه در حال حاضر سرعت خوبی گرفته و با انتقال تجهیزات پیمانکار روند انجام کار بهبود یافته است. دوستی با اشاره به نقش ویژه پیمانکاران و انبوه سازان بویژه در بخش خود مالک طرح نهضت ملی مسکن و احداث واحدهای مسکونی گفت: پیمانکاران نقش بزرگی در طرح نهضت ملی مسکن دارند و با پذیرش ریسک وارد این عرصه شده‌اند که تلاش این قشر نیز قابل تقدیر است.