رکورد توزیع آسفالت سال ۱۴۰۲ در شش ماه نخست سال جاری شکسته شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز:

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز با حضور در برنامه تلویزیونی تبریزیم به تشریح عملکرد عمرانی پروژه های سال جاری پرداخت و از شکست رکورد آسفالت ریزی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ در ۶ ماهه نخست سال جاری خبرداد.

تبریز-توفیقی
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز با حضور در برنامه تلویزیونی تبریزیم به تشریح عملکرد عمرانی پروژه های سال جاری پرداخت و از شکست رکورد آسفالت ریزی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ در ۶ ماهه نخست سال جاری خبرداد.
سامان احمدزاده گفت:پروژه های آسفالت ریزی جز ضرورت هایی است که درخواست شهروندان نیز می باشد و تقاضای مردم بیشتر در این راستا است که معابر بهسازی شوند.
وی افزود:ما در همین راستا و با برنامه ریزی های انجام شده سعی کردیم به تعهدات خود  عمل کرده تا بتوانیم رضایتمندی شهروندان را در این زمینه کسب کنیم. بطوریکه که امسال با توجه به حمایت های شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر برای بخش آسفالت اعتبار خوبی تامین شد و  مقرر گردید تا نسبت به سال های گذشته خدمات دهی در حوزه آسفالت را رونق دهیم .
وی با اشاره به شکست رکورد ۱۲ ماهه آسفالت سال ۱۴۰۲ گفت: ما در سال گذشته ۳۲۰ هزار تن آسفالت ریزی انجام دادیم که در حال حاضر تنها در شش ماهه اول سال توانستیم این مقدار از آسفالت ریزی را محقق کنیم.
احمدزاده گفت: هدف گذاری ما برای سال جاری  ۵۰۰ هزار تن است که امیدوارم با مساعد بودن شرایط جوی هوا و همکاری مناطق و برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است بتوانیم این هدف را نیز محقق نماییم .
وی خاطر نشان کرد: برنامه آسفالت ریزی سال جاری از دی ماه سال گذشته انجام شده و طبق خواسته های اهالی و بازدید های میدانی ناظرین و مسئولین آسفالت مناطق معابر در اولویت آسفالت ریزی تعیین و به معاونت عمرانی مرکز ارسال می شود  و پس از بررسی در کمیته تخصصی آسفالت معاونت عمران  برنامه و اولویت بندی آسفالت ریزی معابر اصلی و فرعی مشخص و به مناطق ابلاغ می شود.
وی یکی دیگر از بخش های فعالیت های عمرانی شهرداری تبریز را احداث تقاطع های غیرهمسطح عنوان کرد و گفت: از اوایل سال ۱۴۰۱با توجه به بودجه موجود اتمام پروژه های نیمه تمام تقاطع های غیر همسطح در دستور کار قرار گرفت و  تقاطع هایی که چند سالی بود اجرای آن ها به طول انجامیده بود در اولویت قراردادیم.
وی گفت:تقاطع غیرهمسطح ارتش، شهید فروزنده،رسالت و تقاطع های روگذر و زیرگذر شهید فهمیده، پل اتصال اتوبان ولایت به خیابان استاندارد از جمله این پروژه ها بودند که با تلاش مضاعف عوامل اجرا و تقدیم شهروندان شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز افزود:امسال نیز پل های شهید مالک رحمتی و شهدای قراملک  با استفاده از تکنولوژی جدید سگمنتال اجرا و طبق روز شمار تقدیم شهروندان شد.
احمدزاده در خصوص دیگر تقاطع های غیر همسطح نیز به پل حیدر آباد و شهید حیدری اشاره کرد و گفت: این پل ها در حال حاضر توسط سازمان عمران و موسسه خاتم الانبیاء در دست اجرا هستند که یکی در امتداد اتوبان ولایت تقاطع شهید حیدری نام گذاری شده است و تا آخر سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و    تقاطع حیدر آباد در اتوبان پاسداران  نیز تا یک ماه آتی  تقدیم شهروندان خواهد شد.