ترامپ: در حال جنگ جهاني با دشمن نامرئي هستيم

رئيس جمهوري آمريکا گفت هفتاد و پنج سال پس از جنگ جهاني دوم، درگير جنگ جهاني با دشمن نامرئي هستيم.

 

رئيس جمهوري آمريکا گفت هفتاد و پنج سال پس از جنگ جهاني دوم، درگير جنگ جهاني با دشمن نامرئي هستيم.

به گزارش ايرنا، دونالد ترامپ در سخنراني ويدئويي خود در هفتاد و پنجمين نشست سران کشورهاي عضو سازمان ملل متحد که به دليل شيوع کرونا در آمريکا، امسال به صورت مجازي حضور يافتند، افزود: سازمان ملل متحد بايد چين را به خاطر انتشار ويروس کرونا پاسخگو نگهدارد.

رئيس جمهوري آمريکا در بخشي از اظهارات خود، بار ديگر ترور سردار شهيد قاسم سليماني را از افتخارات دولت خود برشمرد و مدعي شد «از توافق هسته‌اي بسيار بد ايران» خارج شده است و تحريم‌هاي فلج کننده را بر آنچه که او «دولت شماره يک حامي تروريسم»خواند، اعمال کرده‌اند.

اظهارات ترامپ عليه توافق هسته‌اي در شرايطي است که اعضاي شوراي امنيت سازمان ملل متحد با قاطعيت از برجام حمايت کردند و با اقدامات يکجانبه و خلاف مقررات بين‌المللي آمريکا به شدت مخالفت ورزيدند.

دونالد ترامپ در سخنراني ويدئويي خود در هفتاد و پنجمين نشست سران کشورهاي عضو سازمان ملل متحد که به دليل شيوع کرونا در آمريکا، امسال به صورت مجازي حضور يافتند، افزود: 75 سال پس از جنگ جهاني دوم و پايه‌ريزي سازمان ملل متحد، ما گرفتار يک جنگ ديگر جهاني هستيم، گرفتار ويروس نامرئي چين هستيم که جان‌هاي زيادي را در188 کشور گرفته است.