وضعیت مناسب امروز آرامستان‎ها، نتیجه زحمات روسای سابق و کنونی سازمان است

شهردار کرج:

شهردار کرج در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، ارتقای خدمات را در تأمین آرامش خاطر شهروندان موثر دانست.

کرج-فرشته خاکپور
شهردار کرج در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، ارتقای خدمات را در تأمین آرامش خاطر شهروندان موثر دانست.
مهرداد کیانی در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان‎ها شهرداری کرج، که با حضور فرماندار کرج، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری، شهروندان و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای اخیر مقاومت، به اهمیت خدمات‌رسانی شهرداری در تمام مراحل زندگی شهروندان اشاره کرد و با تأکید بر نقش ویژه سازمان مدیریت آرامستان‌ها در تأمین آرامش خاطر شهروندان، از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف قدردانی کرد.
وی شرایط مناسب امروز آرامستان های کرج را نتیجه زحمات روسای سابق و کنونی سازمان ذکر کرد.
شهردار کرج در ادامه با تاکید بر لزوم رعایت حقوق شهروندان در سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج،از تلاش‌های بی وقفه مدیران و پرسنل این سازمان تشکر کرد.شایان ذکر است؛ در این مراسم از زحمات پرسنل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج که به درجه بازنشستگی نائل شدند با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
در پایان، مسئولین با حضور بر سر مزار شهدای گمنام و مدد از این بزرگواران، پروژه‌های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج شامل راه اندازی چایخانه امام رضا(ع)، احداث ذخیره آب، بهسازی و تجهیز سالن تشریح، تکمیل فاز ۳ گذر بهشت، نوسازی ناوگان حمل متوفی و ساختمان جدید اداره پذیرش و متوفیات را به صورت رسمی افتتاح کردند