باغستان؛ پیشتاز در شهر هوشمند

رونمایی از "سامانه هوشمند ۱۳۷" و اپلیکیشن باغستان من در جهت بهبود سطح خدمات رسانی به شهروندان مرکز مدیریت و نظارت همگانی شهری در شهر باغستان افتتاح شد.

باغستان؛ پیشتاز در شهر هوشمند

شهریار-برزگر
رونمایی از "سامانه هوشمند ۱۳۷" و اپلیکیشن باغستان من در جهت بهبود سطح خدمات رسانی به شهروندان مرکز مدیریت و نظارت همگانی شهری در شهر باغستان افتتاح شد.
مهندس شمسایی شهردار باغستان اظهار داشت:در راستای نیل به اهداف شهرداری الکترونیک و رفاه حال شهروندان شهرداری باغستان اقدام به راه اندازی سامانه هوشمند ۱۳۷ شهرداری نموده که با نصب و بهره مندی و از این اپلیکیشن بسیاری از خدمات شهرداری به صورت غیر حضوری و هوشمند امکان پذیر می باشد.
مهندس شمسایی افزود:در فاز اول این نرم افزار سامانه ۱۳۷ ، ۱۸۸۸ و نظارت بر پروژه های شهرداری فعال و در دسترس شهروندان قرار گرفته که سامانه ۱۳۷ شهرداری باغستان کاملا به صورت هوشمند طراحی و پیاده سازی گردیده که شهروندان با اتصال به اپراتور و هم بدون اتصال به اپراتور با تکتونولوژی ضبط صدای هوشمند می‌توانند به نرم افزار متصل و درخواست خود را ثبت و از همان طریق با کد پیگیری پیامک شده درخواست خود را پیگیری نمایند.همچنین سامانه ۱۸۸۸ نیز جهت تقدیر و تشکر، ثبت شکایات و گزارش های مردمی نیز قابل بهره برداری خواهد بود.
وی در تشریح این سامانه بیان داشت:این سامانه به منظور خدمات رسانی هوشمند و تحقق رفاه و کاهش مراجعه حضوری شهروندان گرامی به شهرداری جهت ارتباط مستقیم با شهرداری طراحی و راه اندازی شده است.
شایان ذکر است که با تاکیدات و تدابیر شهردار باغستان ، مدیر سامانه ۱۳۷ پیگیر تک تک درخواست های شهروندی می باشد و همزمان با ثبت هوشمند درخواست ها در سامانه پیامک پیگیری به مسئول مربوطه ارسال می گردد ، تا به فوریت و در صورت امکان آن درخواست پیگیری گردد.
همچنین همشهریان محترم می توانند با مراجعه به آدرس سایت   my. Baghestan.ir و یا از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ از نصب این پورتال بهرمند شوند.
ضمنا مراجع کنندگان گرامی می‌توانند با اسکن کیوبارکد اپلیکیشن را دریافت نمایند.