عملکرد سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری باید مبتنی بر نیازها و مطالبات مردمی ساماندهی شود

شهردار اندیشه:

به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورا و شهرداری اندیشه با حضور علی ملکی شهردار ، جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان‌های تابعه شهرداری اندیشه برگزار گردید.

عملکرد سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری باید مبتنی بر نیازها و مطالبات مردمی ساماندهی شود

شهریار-برزگر
به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و  امور بین الملل شورا و شهرداری اندیشه با حضور علی ملکی شهردار ، جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان‌های تابعه شهرداری اندیشه برگزار گردید.
در این جلسه که در راستای بررسی و تحلیل در عملکرد 6 ماهه ی سازمان‌های تابعه و معاونت‌های شهرداری اندیشه تشکیل شده بود ، شهردار اندیشه ضمن استماع گزارش 6 ماهه در حوزه‌های مختلف اعم از خدمات شهری،عمرانی،شهرسازی،مالی و درآمدی، فضای سبز،حمل ونقل و ترافیک، آتش‎نشانی، فرهنگی،اجتماعی،ورزشی  بر جدیت و اهتمام بیشتر مسئولین زیرمجموعه تاکید نمود.
وی در ادامه گفت :عملکرد سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری باید مبتنی بر نیازها و مطالبات مردمی ساماندهی شود تا بتوان قدم‌های مثبتی را برای خدمت به مردم برداشت.
علی ملکی یادآور شد: در حوزه مقابله با ویروس کرونا طبق گزارش عملکرد 6 ماهه شاهد فعالیت‌های گسترده ای بوده‌ایم که بدون تردید با همیاری و تعامل و دلسوزی توانستیم در این حوزه ها فعال و کارآمد باشیم.
وی خاطر نشان کرد: علیرغم مشکلات فعلی که در حوزه اعتباری و تحریم های اقتصادی همه دستگاه‌های کشور بخصوص شهرداری‌ها با آن روبرو هستند ، شاهد پیشرفت خوبی در بعضی از حوزه ها هستیم اما باید تلاش و سعی بیشتری در این راستا انجام گیرد تا در دهه فجر امسال شاهد اتفاقات بهتری در زمینه های گوناگون باشیم.
شهردار اندیشه یادآور شد:تمام واحدها و مدیران باید طبق برنامه بلند مدت و برنامه‌ریزی شده شهرداری حرکت نمایند تا در حوزه های گسترده ای که با آن روبرو هستیم بیش از پیش فعال باشیم .
علی ملکی همچنین اضافه کرد:مبارزه با بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید جزئی از روند خدمت‌رسانی و امور روزمره شهرداری باشد و همواره این نکته مدنظر مدیران قرار گیرد.
وی در پایان افزود:تنها راه گذر از مشکلات و رفع مطالبات مردم جدیت در کار ، تلاش دو چندان، استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود و
بهره گیری از نیروهای متخصص و کارآمد است که بایستی این مهم به منزله سرلوحه و مهمترین اقدام مدیران در دستور کار قرار گیرد.