تجلیل از رزمندگان شاغل شهرداری کوهسار

به گزارش روابط عمومی شهرداری کوهسار طی مراسمی با حضور رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شاغل در شهرداری که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید، مهندس عظیمی شهردار کوهسارضمن تبریک و بزرگداشت هفته دفاع مقدس از رزمندگان شاغل در این شهرداری تجلیل کرد.


ساوجبلاغ –محمدرنجبرکهن
به گزارش روابط عمومی شهرداری کوهسار طی مراسمی با حضور رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شاغل در شهرداری  که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید، مهندس عظیمی شهردار کوهسارضمن تبریک و بزرگداشت هفته دفاع مقدس از رزمندگان شاغل در این شهرداری تجلیل کرد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس گفت: متاسفانه شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور موجب شده تا برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و مناسبتی شهر محدود گردد لذا حوزه روابط عمومی شهرداری توانسته با رعایت پروتکل‌های بهداشت و هماهنگی با شورای فرهنگی عمومی شهر به محوریت امام جمعه محترم برنامه‌های پیش بینی شده و ابلاغی را  حدالمقدور بصورت مطلوب برگزار کند.
مهندس عظیمی درجمع رزمندگان با بیان اینکه مشارکت در برنامه‌های سراسری شهرستان ساوجبلاغ مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان  
دفاع مقدس در شهر ، دیدار با خانواده معظم شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در شهر ، افتتاحیه تابلوی بلوار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، ترمیم و بازسازی المان‌های شهدا و نصب در بلوار امام خمینی (ره ) غبارروبی مزار شهدا عزیز شهر کوهسار از برنامه‌های شهرداری بوده ادامه داد:برای
اولین بار است که جانفشانی‌های رزمندگان شاغل در شهرداری کوهسار تجلیل می‌شود.
مهندس عظیمی شهردار کوهساردر ادامه مراسم  با اهداء تندیس یادبود و شاخه گل از رزمندگان شاغل شهرداری کوهسار تکریم و تجلیل کرد.
در پایان این مراسم مهندس مهدی جمعدار رئیس شورای اسلامی شهر کوهسارنیز ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اهداء تندیس یاد بود و شاخه گل از مهندس مجید عظیمی شهردار گلسار که از یادگاران
دفاع مقدس  می‌باشد تجلیل نمود.