نشست هم‌اندیشی کارگروه ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها در جشنواره شهید رجایی

به میزبانی شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد؛

نشست هم‌اندیشی کارگروه ارزیابی عملکرد روابط‌ عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران به میزبانی شرکت ملی حفاری برگزار شد.

اهواز-محمدی
نشست هم‌اندیشی کارگروه ارزیابی عملکرد روابط‌ عمومی‌های  شرکت ملی نفت ایران به میزبانی شرکت ملی حفاری برگزار شد.
در این نشست که در سالن جلسات ساختمان مرکزی شرکت در اهواز برگزار گردید، نماینده‌ روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران ،رئیس و کارشناسان روابط عمومی و  نمایندگان مدیریت‌های برنامه‌ریزی تلفیقی و فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری حضور داشتند‌.
مهدی احمدی رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، در ابتدای نشست، با تشکر از اهتمام روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در برگزاری این جلسات، گفت: بیان دستاوردها و اقدامات و فعالیت های دستگاه های اجرایی، می تواند تاثیر بسزایی در امید آفرینی و تنویر جامعه نسبت به آثار عملکرد دستگاه ها داشته باشد و در این ارتباط نقش جشنواره شهید رجایی بسیار مهم و ارزشمند است.
در این جلسه احسان میرزایی مسئول ارزیابی عملکرد و نماینده روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به تاریخچه برگزاری جشنواره شهید رجایی، گفت:طبق ابلاغ بخشنامه‌ سازمان اداری و استخدامی کشور، روابط عمومی دستگاه‌های دولتی برای اولین بار از سال ۱۴۰۱ ذیل جشنواره شهید رجایی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.
وی افزود:به منظور صيانت از تلاش و زحمات تمامی همکاران روابط‌عمومی، همچنین تسهیل و بهبود فرایند ارزیابی و رفع موانع احتمالی، پیشنهادهایی در زمینه‌ بهبود عملکرد سایت رسمی روابط‌عمومی‌ها و چگونگی آرشیو و ارائه مستندات و تنوع‌ بخشیدن در تولیدات رسانه‌ای ارائه می‌شود که هرکدام حاصل تجربه‌ سه سال گذشته در تعامل با چهار نهاد ارزیاب روابط‌ عمومی‌ها در فرایند جشنواره شهید رجایی است.
میرزائی ضمن تقدیر از روابط‌عمومی شرکت ملی حفاری در میزبانی و برگزاری جلسه کارگروه ارزیابی عملکرد که به منظور بررسی گزارش ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ روابط‌عمومی شرکت ملی حفاری انجام شد، به اهمیت برگزاری جلسات کارگروه اشاره کرد و گفت: ارتباط موثر و تقویت همدلی و هم‌افزایی میان "خانواده بزرگ روابط‌عمومی صنعت نفت" در ابتکار جلسات کارگروه به ما کمک می‌کند تا علاوه بر تبیین دقیق اهمیت سنجه‌های ابلاغی از سوی نهاد‌های ارزیاب، بتوانیم به تبادل تجربه و تعامل حرفه‌ای بپردازیم و در نهایت گزارشی درخور جایگاه روابط‌عمومی و متناسب با شیوه‌نامه‌ ابلاغی ارائه گردد.