مراسم تجلیل از آتش نشانان فداکار شهر کوهسار

همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی، مراسم تجلیل از آتش نشانان شهر کوهسار با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کوهسار و آتش نشانان فداکار کوهساربرگزار شد.


البرز-محمد رنجبرکهن
همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی، مراسم تجلیل از آتش نشانان شهر کوهسار با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کوهسار و آتش نشانان فداکار  کوهساربرگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرکوهسار ، مهندس مجید عظیمی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات آتش نشانان گفت:در این مدت که بنده افتخار خدمتگزاری به مردم کوهسار را دارم از نزدیک شاهد رشادت و شجاعت نیروهای جان بر کف آتش نشان بوده ام .
شهردار کوهسار افزود:آنچه که آتش نشانی را از سایر دستگاه ها و واحدهای خدمات رسانی متمایز می‌کند این است که آتش نشانان با به
خطر انداختن جان خود در راه حفظ جان و مال شهروندان می‌کوشند.
وی تصریح کرد:مدیریت شهری کوهسار در این مدت تمام تلاش خود را کرده است که تجهیزات آتش نشانی را ارتقا دهد .
مهندس عظیمی بیان داشت: تبدیل وضعیت قرارداد نیروهای
 آتش نشانی یکی از دغدغه‌های جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر است و با جدیت پیگیر این موضوع مهم هستیم.
مهندس جمعدار رئیس شورای اسلامی شهر کوهسار نیز طی سخنانی گفت:روز آتش نشانی را باید یک روز مقدس بدانیم و آنچه که آتش نشانان با از خود گذشتگی و فداکاری انجام می دهند، عبادتی بزرگ و خدمتی ارزشمند به مردم است.
جمعدار  افزود: شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر، نگاه
 ویژه ای به وضعیت نیروهای آتش نشانی دارند و یکی از دغدغه‌های جدی ما برطرف شدن مشکلات نیروهای آتش نشانی است.
در پایان این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود و حفظ فاصله گذاری انجام شد از نیروهای پرتلاش و جهادی و نمونه آتش نشان به ویژه مهندس منظمی مسئول آتش نشانی شهرداری کوهسار تقدیر شد.