هشدار فاجعه کرونا در مرند

زنگ خطر به صدا درآمد؛

با تکمیل ظرفیت تخت‌های بخش کرونای بیمارستان مرند هشدار فاجعه کرونا و زنگ خطر در این شهر به صدا درآمد.

هشدار فاجعه کرونا در مرند

با تکمیل ظرفیت تخت‌های بخش کرونای بیمارستان مرند هشدار فاجعه کرونا و زنگ خطر در این شهر به صدا درآمد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرند در گفتگو با مهر، با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در این شهرستان گفت: هم اکنون وضعیت کرونایی شهرستان مرند در مرز هشدار قرار دارد.
صمد طاهری افزود: مردم بدون توجه به رنگ وضعیت با رعایت شدید پروتکل‌های بهداشتی، کادر درمان را در مقابله با کرونا یاری کنند.
وی تصریح کرد: مردم در این روزها از رفتن به مهمانی، حضور در پارک‌ها، شرکت در هرگونه تجمع و از این قبیل کارها به شدت خودداری کنند.
طاهری خاطرنشان کرد: مردم اگر نکات و توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکنند وضعیت از این هم بدتر خواهد شد.
وی تاکید کرد: در صورت ادامه این شرایط، تخت‌های بیمارستان کفاف نخواهد داد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرند از مردم خواست استفاده از ماسک به هنگام خروج از خانه تا برگشت به منزل و رعایت فاصله گذاری را جدی بگیرند.وی ابراز داشت: همشهریان از برگزاری و شرکت در مراسم ختم در منزل و حضور در تشیع جنازه‌ها خودداری کرده و به مراقبت از سالمندان و افراد بیمار دقت کنند.
 تخت‌های بخش کرونایی بیمارستان مرند پر شد
رئیس بیمارستان آیت اله حجت کوه کمری مرند نیز در گفت و گو با مهر با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان مرند گفت: ظرفیت تخت‌های بخش کرونای بیمارستان کاملاً تکمیل شده است.
سمیرا مولایی افزود: از فاجعه‌ای که پیش رو داریم احساس خطر می‌کنیم، مردم به شدت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
وی به مردم توصیه کرد از مراجعه بی مورد به بیمارستان خودداری کرده و تنها افرادی که دارای علائم کرونا بوده و نمی‌توانند تغذیه کنند به بیمارستان مراجعه کنند.
رئیس بیمارستان آیت الله کوه کمری مرند تاکید کرد: کادر درمانی ما نیز بسیار خسته شده و برخی از آنها به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.