آیین متمرکز اهدا هزار جلد اسناد مالکیت واحد های مسکونی

باحضور سرپرست شرکت گاز استان گلستان انجام شد؛

علی طالبی سرپرست شرکت گاز استان گلستان همراه با مدیران ارشد استان در آیین متمرکز اهدا هزار جلد اسناد مالکیت واحد های مسکونی توسط بنیاد مسکن که در روستای کلاجان قاجار برگزار شد، حضور یافت.


گرگان-قهرمان
علی طالبی  سرپرست شرکت گاز استان گلستان همراه با مدیران ارشد استان در آیین متمرکز اهدا هزار جلد اسناد مالکیت واحد های مسکونی توسط بنیاد مسکن که در روستای کلاجان قاجار برگزار شد، حضور یافت.
این مراسم با حضور هادی حق شناس استاندار گلستان رضایی
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای این کمیسیون، نمایندگان استان در مجلس، معاونان بنیاد مسکن کشور و مدیران استانی و شهرستانی برگزار گردید.
در این مراسم استاندار گلستان با اشاره به اینکه قریب به نیمی از مردم است در روستاها سکونت دارند ، اظهار کرد:۹۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در گلستان تا کنون سنددار شده اند و خوشبختانه روند اهدا سند در استان سرعت خوبی دارد.
هادی حق شناس تصریح کرد:تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار گلستان از طرح هادی برخوردارند و به برکت انقلاب اسلامی بیش از ۹۰ درصد روستاهای استان از برق، گاز و امکانات مخابراتی برخوردارند و بیش از
 ۷۵ درصد روستاها نیز از آب شرب سالم استفاده می‌کنند.در این مراسم همچنین رضایی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:متاسفانه در گذشته شاهد مهاجرت روستاییان به شهرها بوده ایم که باید با ایجاد و توسعه اشتغال در روستاها شاهد عدم مهاجرت آنان باشیم.لازم به ذکر در این جلسه با حضور استاندار گلستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونین بنیاد مسکن کشور و دیگر مدیران استان تعدادی از هزار سند آماده تحویل به صورت نمادین به تعدادی از روستاییان اهدا شد.