جذب نزدیک به ۷۷۵۰ مشترک گاز درشش ماهه اول سال ۹۹

سرپرست شرکت گازاستان گلستان:

سرپرست شرکت گازاستان گلستان در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ازجذب نزدیک به ۷ هزار و۷۵۰ مشترک گاز در استان تا پایان نیمه اول سال جاری خبرداد.

گرگان-قهرمان
سرپرست شرکت گازاستان گلستان در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ازجذب نزدیک به 7 هزار و750 مشترک گاز در استان تا پایان نیمه اول سال جاری خبرداد.
وی افزود:ازاین مقدار حدود 4285 مشترک شهری بوده و تعداد 3465  مشترک نیز روستایی بودند که جذب این شرکت شده اند که دراین رابطه گرگان با بیش از 1905 مشترک  و گنبد با  1213  مشترک بیشترین حجم مشترکین  را جذب
نمودند.  
علی طالبی تصریح کرد:در همین راستا با همت و تلاش مجموعه کارکنان گاز گلستان درمجموع تاکنون بالغ بر 594 هزار و 83  مشترک درسطح استان مصرف کنندگان گازطبیعی می‌باشند که از این تعداد  364 هزار و 337 مورد شهری  و 229 هزار و 746 مورد نیز روستای
می‌باشد.
ی افزود:در همین خصوص مرکزاستان گلستان با جذب بیش از 160 هزارو 830 مشترک  و گنبد با 106 هزارو 400 مشترک بالاترین تعداد جذب را به خود اختصاص دادند.
سرپرست شرکت گازاستان گلستان افزود:مشترکین گرامی توجه داشته باشند یکی از موارد مهمی که همواره به آن  تاکید می‌کنیم رعایت نکات ایمنی بوده که درهمین رابطه از همه مصرف کنندگان گاز طبیعی درخواست می‌شود تا موارد ایمنی را به طور کامل و دقیق رعایت کنند.