تجهیزات بهداشتی و درمانی مقابله با كرونا به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان اهداء شد

از سوی صنعت نفت مسجدسلیمان؛

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان از خریداری و اهدای تجهیزات جدید بهداشتی و درمانی به منظور مقابله با ویروس کرونا به بیمارستان ۲۲ بهمن شهر مسجدسلیمان با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد .


اهواز-محمدي
رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان از خریداری و اهدای تجهیزات جدید بهداشتی و درمانی به منظور مقابله با ویروس کرونا به بیمارستان 22 بهمن شهر مسجدسلیمان با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال خبر داد .
دکتر فرحناز عزیزدوست در تکمیل این خبر اظهار داشت:با حمایت‌های مدیرعامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت اقلام مورد نیاز بیمارستان
 22 بهمن مسجدسلیمان بمنظور مقابله با کرونا توسط این مدیریت تهیه و به مدیریت بهداشت و درمان شهرستان تحویل گردید.
وی با اشاره به اینکه این اقلام در 2 بخش تجیهزات سرمایه ای و مصرفی تهیه شده اند افزود:در بخش سرمایه ای شامل:دستگاه پالس
 اکسی متر انگشتی و پرتابل – دستگاه گند زدا – تب سنج لیزری – ونتیلاتور تهاجمی و غیرتهاجمی – ماسک مخصوص ونتیلاتور – ماسک مخصوص گندزدا – دستگاه BIPAP – کپسول 40 لیتری اکسیژن – تشک مواج – فلومتر دیواری اکسیژن فلومتر دیواری اکسیژن – ترمو متر دیجیتال – مانومتر اکسیژن گاز – ساکشن دیواری و پرتابل می‌باشد .
دکتر عزیزدوست ادامه داد:در بخش تجهیزات مصرفی نیز شامل تجهیزات حفاظت فردی از قبیل لباس گان فضایی – عینک –
ماسک ساده و N95 – دستکش لاتکس سایزهای مختلف – کاور کفش – شیلد محافظ صورت – محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح –
شلوار و گان ضدآب – ساق دست – کلاه – گان ساده و کشدار می‌باشد .
وی خاطر نشان کرد:برای خرید این اقلام تقریباً 10 میلیارد ریال هزینه صورت گرفته است .
شایان ذکر است؛ بهداشت و درمان صنعت نفت و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیش از این نیز با خرید و اهدای 11میلیارد ریال تجهیزات بهداشتی و پزشکی به بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان در امر مقابله با کرونا و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی سازمانشان مشارکت داشته‌اند .