ديدار رئیس فدراسیون ووشو با خادم

رئيس فدراسيون ووشو در ديدار با رئيس انجمن ووشوي بسيج و سپاه پاسداران فعاليت‌هاي اين رشته در اين دو نهاد را حائز اهميت دانست.


رئيس فدراسيون ووشو در ديدار با رئيس انجمن ووشوي بسيج و سپاه پاسداران فعاليت‌هاي اين رشته در اين دو نهاد را حائز اهميت دانست.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون ووشو، مهدي خادم رئيس انجمن ووشوي سپاه پاسداران و بسيج کشور با امير صديقي رئيس فدراسيون ووشو ديدار و گفت‌وگو کرد.
در اين نشست خادم با تبريک به صديقي براي انتخابش به عنوان رئيس فدراسيون ووشو، در خصوص فعاليت‎هاي اين رشته در بسيج و سپاه پاسداران توضيحاتي را ارائه و برنامه‌هاي مدنظر را بيان کرد. وي در اين خصوص گفت: انجمن ووشو در بسيج و سپاه به صورت جدي در راستاي سياست‎هاي جديد فدراسيون ووشو مبني بر توسعه همگاني اين رشته گام برخواهد داشت.
صديقي نيز با اشاره به اهميت نقش بسيج و سپاه در حوزه ورزش همگاني و قهرماني کشور، فعاليت‌هاي صورت گرفته در اين دو نهاد را حائز اهميت دانست.
وي با اشاره به حضور تيم مقاومت بسيج در ليگ ووشو، گفت: توسعه همگاني در کنار توسعه قهرماني اهميت زيادي براي ما نيز دارد. بر همين اساس و با توجه به ظرفيت بالاي بسيج و سپاه، ووشو يک رشته مناسب براي نيروهاي رزمي با هدف بالا بردن توان دفاعي محسوب مي‌شود. از اين رو ووشو مي‎تواند يک رشته مهم و پررنگ در دو نهاد ياد شده باشد.
رئيس فدراسيون ووشو گفت: بسيج و سپاه همواره حضور فعالي در ووشو داشته‎اند و حضور پر رنگ‎تر اين دو نهاد در ووشو، قطعا به رشد بالاتر اين رشته ورزش در ابعاد قهرماني و همگاني کمک مي‌کند.
علي جهانگيري‌زاده رئيس کميته داوران فدراسيون ووشو در اين ديدار حضور داشت.