بهره دهی ۱۰۱ درصدی چاه های نفت و گاز

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان:

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تحقق ۱۰۱ درصدی برنامه های تولید نفت و گاز این شرکت در ۶ ماهه نخست سال‌جاری خبر داد .

 اهواز-محمدي
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تحقق 101 درصدی برنامه های تولید نفت و گاز این شرکت در 6 ماهه نخست سال‌جاری خبر داد .
جلسه پیش بینی بهره دهی 5 ساله چاه های نفت و گاز این شرکت برای نیمه ی دوم سال 1399 با حضور مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ساختمان مرکزی شماره یک برگزار شد .
در این جلسه که به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور تعداد اندکی از مدیران و کارشناسان فنی و عملیات شرکت بهره برداری
نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد و سایر مدیران و کارشناسان فنی و عملیات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز با سیستم ویدئو کنفرانس در مباحثات حضور داشتند ، وضعیت تولید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در نیمه‌ی اول و دوم سال‌جاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی با اشاره به تحقق کلیه‌ی تعهدات این شرکت در نیمه ی نخست سال‌جاری اظهار داشت:علیرغم مشکلات فراوان ناشی از انتشار ویروس کرونا ، گرمای شدید تابستان و بحث‌های تحریمی توانستیم با همکاری صمیمانه و تلاش‌های مجاهدانه همه همکاران در همه بخش‌های سازمان ، تعهدات تولید نفت و گاز را عملی و محقق سازیم.
مهندس قباد ناصری افزود: علیرغم مشکلات فراوانی که از نظر
 بعد مسافت ، پراکندگی تأسیسات عملیاتی ، وجود رودخانه ها و
دریاچه های آب شیرین و تلاقی خطوط لوله با این منابع مواجه‌ایم توانستیم ضمن عمل به کلیه تعهدات تولید ، 1 درصد نیز بیشتر نفت و گاز تولید نماییم و از این‌رو برآیند تولید این شرکت 101 درصد و مثبت اعلام می‌شود.
لازم به توضیح است در ادامه این نشست تخصصی ، مسایل و مشکلات مربوط به تولید از کلیه ی میادین و مخازن نفت و گاز این شرکت از سوی کارشناسان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و برنامه تولید این شرکت برای نیمه ی دوم سال 1399 مورد تصویب قرار گرفت.