بهره برداری از بیمارستان ۱۲۴ تختخوابی نیروی دریایی ارتش در بندرعباس؛ به زودی

بیمارستان ۱۲۴ تختخوابی نیروی دریایی ارتش به زودی در بندرعباس به بهره برداری می رسد.


بندرعباس- شهین صادقی
بیمارستان ۱۲۴ تختخوابی نیروی دریایی ارتش  به زودی در بندرعباس به بهره برداری می رسد.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: پروژه این بیمارستان ۱۲۴ تختخوابى در فاز نهایی است و تا ۹۰ درصد پیشرفت داشته است، در حال حاضر در مرحله تجهیز بیمارستان هستیم و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
ناخدا یکم تذکر هزینه تجهیز بیمارستان را 200 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : تا پایان سال جارى با مساعدت وزارت بهداشت در تامین تجهیزات، به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
وى ادامه داد: همچنین ساخت بیمارستان نیز، حدود 200 میلیارد تومان پای نیروهای مسلح و نداجا هزینه داشته است که بعد از کامل شدن تجهیزات، تامین نیروی انسانی و متخصصان نیز عملى خواهد شد.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود  گفت : از اربعین حسینی ششمین مرحله رزمایش مومنانه را آغاز کرده‌ایم و علاوه بر توزیع مستقیم بسته‌ها، از لحاظ ماشین‌آلات، ادوات و کارکنان جهت توزیع به سایر ارگان‌ها کمک‌رسانى می‌کنیم.
ناخدا یکم جعفر تذکر تاکید کرد: تعداد 300 بسته که ارزش ریالی هر بسته دویست هزار تومان بود، تاکنون تهیه شده که توزیع بخشی از آنها در اربعین و برنامه‌های مختلف انجام گرفته است، این بسته‌ها با همکاری نیازمندان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و با حضور نماینده آنها، صورت گرفته است.