وزیر بهداشت: کرونا در کشور بدون برخورد محکم جمع نمی‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز بزرگترین نقصان ما در مدیریت کرونا، برخورد محکم با قانون شکن است و این ضعفی است که داریم و اگر این ضعف را با همت والای ناجا نتوانیم مدیریت کنیم، به عنوان فرمانده عملیات مبارزه با کرونا می‌گویم که کرونا در این کشور جمع نخواهد شد.

 

 


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز بزرگترین نقصان ما در مدیریت کرونا، برخورد محکم با قانون شکن است و این ضعفی است که داریم و اگر این ضعف را با همت والای ناجا نتوانیم مدیریت کنیم، به عنوان فرمانده عملیات مبارزه با کرونا می‌گویم که کرونا در این کشور جمع نخواهد شد.به گزارش ایرنا از وبدا، سعید نمکی  در مراسم تجلیل از شهدای عرصه سلامت ناجا که با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در تالار فجر ستاد کل فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز از من بپرسید بیشترین نیاز تو به عنوان فرمانده عملیات مبارزه با کرونا چیست و چه نقصانی را به عنوان اصلی ترین نقصان حس می کنی، می گویم یک ضلع این مثلث که ضلع سختگیری با متخلفان است، ضلعی شکسته و مخدوش است. چرا باید ۱۰ تا ۱۲ درصد از جمعیت کشور، امنیت سلامت یک جامعه را مخدوش کند و ما با آنها برخورد محکمی نکنیم؟
وی افزود:‌ در هیچ کجای دنیا با خواهش و تمنا و التماس، اپیدمی را مدیریت نکرده اند. هر کس بر این خیال باطل است بداند که اپیدمی را نمی شود مدیریت کرد.