فراخوان هفتمین جشنواره استانی رسانه‌های خلیج فارس منتشر شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره استانی رسانه های خلیج فارس خبر داد.


بندرعباس-شهین صادقی  
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره استانی رسانه های خلیج فارس خبر داد.
رضا کمالی زرکانی در این خصوص گفت : این جشنواره با همکاری استانداری هرمزگان با موضوع اطلاع رسانی ، آگاه سازی ، آموزش و امیدآفرینی در دوران شیوع کرونا با هدف معرفی فرصت و قابلیت  
رسانه های محلی در آموزش و نقش آنان، اطلاع رسانی عمومی در وضعیت بحران شیوع کرونا ، بررسی وضعیت موجود رسانه ای در بهره گیری از دانش روزآمد اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی زمان بحران شیوع کرونا و تجلیل از تلاش اصحاب رسانه هرمزگان در زمان بحران شیوع کرونا برگزار می‌شود.
وی به محورهای جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: تمامی فعالان عرصه رسانه استان اعم از «مکتوب، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری » دارای مجوز فعالیت از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی میتوانند آثارشان را با موضوع جشنواره در بخش‌ها و محورهای سرمقاله و یاداشت گزارش تحلیلی ، خبر ، عکس‌های خبری ، تیتر و محصولات چندرسانه ای در سامانه جشنواره در سایت معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی به نشانی khalijfars.pressfestival.ir  بارگذاری کنند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد:آثار ارسالی در
 هر بخش باید در دوره زمانی اسفندماه 1398 تا شهریورماه 1399 در یکی از رسانه های دارای مجوز استان هرمزگان منتشر شده باشند و دقت فرمایید فایل اثر با پسوند pdf یا jpg  با حداکثرحجم mg 2 بارگذاری شود.
کمالی زرکانی یادآور شد : مدت زمان بارگذاری آثار پنجم آبان‌ماه می‌باشد و پس از داوری از برگزیدگان در 25 آذر ماه روز پژوهش تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی به جوایز جشنواره اشاره کرد و گفت : به مقام اول تا سوم علاوه بر دیپلم و لوح افتخار به ترتیب مبلغ 15 ، 10 و 7 میلیون ریال هدیه نقدی اهداء می‌شود.
گفتنی است؛ برای اطلاع بیشتر از فراخوان میتوانید به اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی هرمزگان- اداره امور رسانه  تلفن:33446555 تماس بگیرید.