مشکلات معیشتی راه حل سیاسی ندارد

رییس قوه قضائیه:

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه همه مشکلات در داخل کشور و به دست مردم قابل حل است، گفت: راهکار حل مشکلات اقتصادی در حوزه اقتصاد نهفته است و دنبال کردن راهکارهای سیاسی رفتن خطاست.

مشکلات معیشتی راه حل سیاسی ندارد

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه همه مشکلات در داخل کشور و به دست مردم قابل حل است، گفت: راهکار حل مشکلات اقتصادی در حوزه اقتصاد نهفته است و دنبال کردن راهکارهای سیاسی رفتن خطاست.
به گزارش  مرکز رسانه قوه قضائیه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با تقدیر از زحمات و تلاش‌های کادر درمانی کشور در صیانت از سلامت مردم در برابر ویروس کرونا، اظهار داشت: توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا نباید در حد توصیه باقی بماند و باید از موضع حاکمیتی پیگیری شود. رئیس قوه قضائیه با اشاره به موفقیت برخی کشورها در مهار ویروس کرونا، تأکید کرد: باید با اتخاذ تصمیمات کارشناسی شده در ستاد کرونا و اجرای آنها با نگاه حاکمیتی آفات این بلا را کاهش داد و هر جا که نظام اراده کرد کاری را با جدیت انجام دهد، مردم هم به خوبی همراهی کرده‌اند.
رئیس قوه قضائیه، قاچاق دارو و مشکل تأمین دارو را از دیگر معضلات امروز کشور دانست و اظهار داشت: امروز مردم برای تهیه دارو با مشکل مواجه هستند و وجود داروهای تقلبی در بازار هم نگران کننده است.
رئیسی بر همین اساس تأکید کرد که مسئولان باید موضوع تأمین داروی مورد نیاز مردم را با حساسیت پیگیری کنند و اجازه ندهند سوداگران و قاچاقچیان در این عرصه جولان دهند.
رئیس دستگاه قضا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پایان تحریم ۱۰ ساله تسلیحاتی کشورمان گفت: در خصوص برداشته شدن موانع معامله تسلیحاتی نباید صرفاً به شکست سیاسی آمریکا بسنده کرد و باید همه تحریم‌های ظالمانه آمریکا و غربی‌ها علیه ملت ایران برداشته شوند.
رئیسی با بیان اینکه غربی‌ها باید متعهد به اجرای توافقات باشند اما روز به روز ظلم و ستم آنها بیشتر می‌شود گفت: مساله تولید قدرت در برابر نظام سلطه مهم است تا بتوان با دست پر در میدان مقابله با این زورگویی‌ها حاضر شد. ساز و کار هم این است که اقداماتی در جهت بی اثر کردن تحریم‌ها و تسهیل زندگی و معیشت مردم صورت گیرد.
رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه همه مشکلات در داخل کشور و به دست توانای مردم قابل حل است، خاطر نشان کرد: راهکار حل مشکلات اقتصادی در حوزه اقتصاد نهفته است و دنبال کردن راهکارهای سیاسی برای حل مسائل اقتصادی خطاست.