تقدیر از سرعت عمل پرسنل در وارد مدار کردن ترانس آسیب دیده پست اهواز جنوبی

توسط مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان انجام شد؛

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از عوامل و دست اندرکاران انتقال و جابجایی ترانس آسیب دیده پست اهواز جنوبی و وارد مدار کردن ترانس جایگزین در کمترین زمان ممکن درتابستان سال جاری، تقدیر و تشکر کرد.

 
اهواز-محمدي
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از عوامل و دست اندرکاران انتقال و جابجایی ترانس آسیب دیده پست اهواز جنوبی و وارد مدار کردن ترانس جایگزین در کمترین زمان ممکن درتابستان سال جاری، تقدیر و تشکر کرد.
محمود دشت بزرگ در این آیین تقدیر و تشکر گفت: حادثه رخ داده برای ترانس ۲۳۰ کیلو ولت پست اهواز جنوبی با ظرفیت ۱۲۵ مگاولت آمپر، مهم ترین حادثه تابستان شرکت برق منطقه ای خوزستان بوده که با سرعت عمل و مسئولیت پذیری پرسنل شرکت، برطرف شد.
وی بیان کرد: به دلیل پرباری شبکه و فشاری که به دیگر تجهیزات به دلیل از مدار خارج شدن ترانس پست اهواز جنوبی وارد می‌شد با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه برق منطقه ای خوزستان (مدیریت حراست، امور حمل و نقل، معاونت بهره برداری و تعمیرات) ترانس جایگزین با وزن ۱۴۰ تنی از آبادان به اهواز منتقل و بعد از جابجایی آن با ترانس معیوب و دمونتاژ، وارد مدار شد.مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: جابجایی و وارد مدار شدن ترانس انتقال در حالت عادی حدود یک ماه زمان می‌برد اما به دلیل پرباری شبکه و تلاش همکاران برای حفظ پایداری شبکه، این کار در مدت یک هفته به سرانجام رسید که یک رکورد محسوب می‌شود.
دشت بزرگ ادامه داد: به پاس این اقدامات ارزشمند و بسیجی که
صورت گرفت از همه عوامل و دست اندرکارانی که در وارد مدار شدن ترانس جدید پست اهواز جنوبی نقش داشته اند تقدیر و تشکر می‌شود.
براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از چهار نفر از عوامل اجرایی حادثه پست اهواز جنوبی به نمایندگی از سایر همکاران تقدیر و تشکر کرد.
مرداد ماه سال جاری بود که به دلیل دمای بالا و پرباری شبکه، ترانس ۲۳۰ کیلو ولت پست اهواز جنوبی به ظرفیت ۱۲۵ مگاولت آمپر دچار حادثه و از مدار خارج شد که بلافاصله با حضور نیروهای بهره بردار و تعمیرات، تصمیم به انتقال یک ترانس رزرو از آبادان گرفته شد و در مدت زمان یک هفته ترانس جایگزین به اهواز جنوبی منتقل، دمونتاژ و وارد مدار شد.