رییس دادگستری آذربایجان‌شرقی به مشکلات ۱۰۳ نفر رسیدگی کرد

رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی در دیدارهای مردمی خود به مشکلات تعداد ۱۰۳ نفر از مردم استان رسیدگی کرد.


تبریز-توفیقی
رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی در دیدارهای مردمی خود به مشکلات تعداد ۱۰۳ نفر از مردم استان رسیدگی کرد.
موسی خلیل اللهی در این دیدار مردمی که با حضور دادستان مرکز استان و معاونان قضایی و رییس دادگاه‌های عمومی و انقلاب اسلامی تبریز برگزار شد، به درخواست‌ها و مشکلات مراجعان به صورت حضوری رسیدگی و دستورات قضایی و حقوقی لازم را صادر کرد.
وی تکریم ارباب رجوع و ارتباط نزدیک و مستمر با آحاد مردم را از رویکردهای مهم و محوری دستگاه قضايی عنوان و اضافه کرد: در این راستا موضوع ملاقات‌های حضوری و عمومی با ارباب رجوع در دادگستری استان با جدیت دنبال می‌شود.
خلیل اللهی ادامه داد: هر چند به طور روزانه ارتباط مسئولان دادگستری استان با مردم برقرار است اما هر هفته یک بار به ملاقات حضوری در محل دادگستری مرکز استان با ارباب رجوع اختصاص داده شده که در این خصوص طی پارسال تعداد ۵۶ جلسه ملاقات حضوری برگزار و مشکلات
۴ هزار و ۶۷ نفر مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت: علاوه بر ملاقات‌های عمومی فوق، ملاقات حضوری طی چندین جلسه در مساجد و مصلاهای شهرهای مختلف آذربایجان شرقی طی سال گذشته برگزار و مشکلات حدود ۲ هزار نفر  از نزدیک بررسی و دستورات لازم صادر شده است.
وی رضایت‌مندی مردم از دستگاه قضايی را روز به روز در حال افزایش ارزیابی کرد و افزود: بر اساس نظرسنجی‌ها و تغییرات انجام شده در این قوه و تغییر برخی رویکردها و نیز مبارزه بی امان با مفاسد اقتصادی،
 اعتماد عمومی و رضایت آحاد مردم از عملکرد دادگستری‌ها بیشتر شده است.