رقابت جذاب و دیدنی بولینگ بازان باشگاه های بولینگ ایران

در کنار فوتبال ، والیبال ، کشتی ، بسکتبال و هندبال؛

در حالی که بسیاری از رشته های ورزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا ، فعالیت چشمگیری ندارند اما بولینگ بازان کشورمان در کنار برگزاری رقابت های لیگ باشگاهی در رشته های فوتبال ، والیبال ، کشتی ، بسکتبال و هندبال ، در جدالی دیدنی و تماشایی ، رقابت های کسب رنکینگ باشگاهی را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می کنند .

در حالی که بسیاری از رشته های ورزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا ، فعالیت چشمگیری ندارند اما بولینگ بازان کشورمان در کنار برگزاری رقابت های لیگ باشگاهی در رشته های فوتبال ، والیبال ، کشتی ، بسکتبال و هندبال ، در جدالی دیدنی و تماشایی ، رقابت های کسب رنکینگ باشگاهی را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار  می کنند .
به گزارش آفرینش، مسابقه تک حذفی بین ۱۶ نفر از برترین های جدول رنکینگ گروه بولینگ گیلان در مجموعه قصر بازی با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و اجتماعی انجام شد که با برتری پطروس هونانیان و قرار گرفتن در رتبه اول و هادی صیقلانی در مکان دوم پایان یافت .
در این راستا در جریان رقابت بولینگ بازان  باشگاه بولینگ انقلاب در دور هجدهم پور خدری ، در دور نوزدهم علی قاسم نژاد و در دور بیستم ابراهیم بادامکی بیشترین امتیاز را کسب کردند ، اما با برگزاری دوره های بعدی این رقابت ها جدول رنکینگ باشگاه انقلاب به این صورت تغییر یافت که سامان امیری ، پویان افرازه و علیرضا کرمانی رده های اول تا سوم را تصاحب کردند .
در جریان رقابت های بولینگ بازان باشگاه توسکا بندرعباس در دور ششم وحید رحیمی ، در دور هفتم احمد شیخی و در دور هشتم حمید باختری بیشترین امتیاز را کسب کردند ، اما با برگزاری رقابت های دور نهم و دهم محسن قادری ، احمد شیخی و حمید باختری در جدول رنکینگ در رده های اول تا سوم قرار گرفتند .
اما در جریان رقابت های بولینگ بازان باشگاه فونیکس استان اصفهان در دور چهاردهم خانم بهار مسائلی ، در دور پانزدهم مصطفی دستوری و در دور شانزدهم امیر شبکه ساز بیشترین و بالاترین امتیاز را کسب کردند ، در هفته هجدهم شاهین قهاری نفر اول شد ، سید رضا طباطبایی دوم و بهار مسائلی در رده سوم ایستاد ، بدین ترتیب جدول کسب رنکینگ رقابت های باشگاه فونیکس هم تغییر کرد و شاهین قهاری در رده اول ایستاد ، جمال میرزایی در جای دوم قرار گرفت و مصطفی قاسمی فرد رده سوم را به خود اختصاص داد.
در جریان رقابت های بولینگ بازان باشگاه اوپال تهران در دور هجدهم حمید رضا کاظمی ، در دور نوزدهم حسن ونکی و در دور بیستم رضا شکری بیشترین امتیاز را کسب کردند.
در جریان رقابت های بولینگ بازان باشگاه رز استان قم ، در دور ششم امید دهشیری ، در دور هفتم محمد رضا قاسمی و در دور هشتم امید دهشیری بیشترین امتیاز را کسب کردند.