خواستار راه اندازي آزمایشگاه مرجع كاشي و سراميك در شهرستان ميبد هستیم

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد در ديدار با رییس مجمع نمایندگان:

خواستار راه اندازي آزمایشگاه مرجع كاشي و سراميك در شهرستان ميبد هستیم

يزد-اکبر خیرخواه
مدیر کل اداره استانداراستان یزد،به اتفاق معاونین اداره کل، با سید جلیل میرمحمدی، رییس مجمع نمایندگان استان و نماينده مردم شريف شهرستان‌هاي ميبد و تفت در دور يازدهم مجلس شوراي اسلامي دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد
استان یزد ، محمدرضا زارع بنادکوکی ضمن حضور در دفتر ارتباطات مردمی این نماینده مجلس در شهرستان میبد، مسائل و مشکلات اداره کل را با وی در میان گذاشت.
مدیر کل اداره استاندارداستان یزد درابتدای این نشست گفت:استاندارد یزد با توجه به جایگاه خطیرش در جامعه، نیازمند حمایت ، پشتیبانی و همراهی مسئولان مختلف در بدنه سه قوه است، تا بتواند به منظور انجام وظایفش، با قوت عمل نمايد.
وی ادامه داد:قوی بودن این اداره دولتی سبب می‌شود تا كالاها و خدمات با كيفيت بیشتری به دست مردم برسد، که به طور قطع در اثر اين حركت ،
سلامت و امنيت جامعه بیشترحفظ و ادامه می‌یابد.
محمد رضا زارع بنادکوکی در ادامه افزود:امور مربوط به تعیین ماهیت فرآورده‌های واحدهاي توليد هيدروكربن، كمبود نيروي متخصص ، كسري اعتبار در جهت انجام وظايف و ارتباط با صنوف مختلف در خصوص کالیبراسیون وسایل سنجش آن‌ها، ازجمله مسائل و مشكلات پیش روی این اداره كل است که به شدت نیازمند یاری مسئولین هستیم.
مدیر کل اداره استاندارد استان یزد تاکید کرد:با توجه به اينكه شهرستان ميبد قطب صنعت كاشي و سراميك در كشور مي‌باشد، خواستار راه اندازي آزمایشگاه مرجع كاشي و سراميك در شهرستان ميبد هستیم که در این مرحله دست نیاز استاندارد یزد به سوی تمامی مسئولین مرتبط استانی و کشوری جهت تحقق این امر بلند است.
سید جلیل میرمحمدی، رییس مجمع نمایندگان استان و نماينده مردم شريف شهرستان‌هاي ميبد
و تفت در دور يازدهم مجلس شوراي اسلامي، ضمن استماع کامل سخنان مدیرکل استاندارد یزد و مشکلات مرتبط،با دادن قول مساعدت و همكاري کامل در جهت رفع مشكلات در داخل استان و تهران گفت:همگی ما به این موضوع واقف هستیم که هرچه استاندارد قوی‌تر شود، کیفیت کالاها و خدمات نیز بالاتر می‌رود.
وی در ادامه بیان داشت:ضروری است که مجموعه سازمان ملی استاندارد ایران، در کل کشور نیرومند تر شود و ما وظیفه خود می‌دانیم تا به همراه دیگر نمایندگان مجلس، هنگام تصویب قانون بودجه سال آینده کل کشور، تنگناه‌های مالی این سازمان اثرگذار را مدنظر بگیریم.