رصد اماکن گردشگری تبریز تشدید می‌شود

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی:

رصد اماکن گردشگری تبریز تشدید می‌شود


تبریز-توفیقی
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: نظارت و رصد کلیه واحدهای صنفی کلانشهر تبریز با محوریت گردشگری در راستای رعایت محدودیت‌های کرونایی، تشدید می‌شود.
علیرضا بایرام‌زاده  افزود: به دنبال مصوبات ملی و استانی ستاد مبارزه
با کرونا در خصوص رعایت محدودیت‌های جدید در کلانشهر تبریز بازدیدهای نظارتی بر تمام صنوف شهری تشدید شده و تا پایان محدودیت‌ها تداوم خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه بازدیدهای نظارتی کمیته نظارت، ارزیابی و بازرسی توسط میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در کلیه واحدهای صنفی تبریز انجام می‌شود، اظهار داشت: کمیته نظارت، ارزیابی و بازرسی متشکل از فرمانداری، اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی،
سازمان صمت، بهداشت محیط، نیروی انتظامی، انجمن حرفه ای واحدهای پذیرایی گردشگری و جامعه حرفه‌ای هتل داران استان در این راستا وارد عرصه شده و نظارت‌های خود را بیش از گذشته کرده اند.
بایرام زاده گفت:براساس تصمیمات اتخاذ شده، گروه‌های نظارتی میراث فرهنگی به صورت مستمر از تمامی صنوف تبریز در راستای رعایت محدودیت‌های اعمال شده بازدید می‌کنند.
وی ادامه داد:به دنبال پایش و رصد نحوه اجرای طرح جامع مدیریت محدودیت‌ها، گروه نظارتی از تمامی بانک‌ها، اصناف، هتل‌ها، رستوران و کافه ها، مراکز خرید و اماکن پرتردد مرکز شهر به صورت شبانه روزی بازدید به عمل آورده و با صنوفی که نسبت به رعایت پروتکل‌ها دقت لازم را نداشته باشند، برخورد جدی می‌کنند.