مدیرانی موفق هستند که در بی شرایطی مدیریت کنند در غیر اینصورت هرکسی می تواند مدیر باشد

مهندس اکبرنژاد معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی در دیدار با مدیریت عامل اتحادیه دامداران گیلان :

معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان یکی از مدیران کاردان و دلسوز به امور کشاورزی است.

مدیرانی موفق هستند که در بی شرایطی مدیریت کنند در غیر اینصورت هرکسی می تواند مدیر باشد

 


 


معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان یکی از مدیران کاردان و دلسوز به امور کشاورزی است.
 مهندس اکبرنژاد معتقد است هر مدیری باید در بی شرایطی خودش را نشان دهد و حتی شرایط ایجاد کند و از طرفی ما باید با تفکر و تلاش فراوان زمینه بهره وری مناسب از امکانات موجود را بسازیم.
 البته کشورهای توسعه یافته در جهان نیز تنها با توسل به امکانات و منابع مادی که در اختیار داشتند نتوانستند به رشد و توسعه دست یابند بلکه با تفکر و ایده برداری بلند مدت گام برداشتند و با کمترین امکانات توانستند به بیشترین بهره وری برسند .
 مهندس اکبر نژاد افزود خوشبختانه ما هم در کشور فرصتهای زیادی داریم تا بتوانیم با تکیه بر آن شاهد تولید و اشتغالزایی باشیم.
 البته در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت های زیادی بودیم که همه آن موفقیتها در سایه تلاش و همدلی بوده است همچنین
دولت مردان ما هم در جهت آشنایی راستین با مشکلات موجود فعالیت خوبی دارند که یکی از مزیتهای آن آشنایی نزدیک مدیران با مشکلات موجود در سفرهای استانی و دیدار عمومی مقامات با مردم عزیز می باشد .
معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان در ادامه افزود البته باید عنوان کنم که خوشبختانه استاندار جدید گیلان یکی از مدیران کاردان و گیلانی می باشد . امیدوارم همانند گذشته با شجاعت و درایتی که دارد برای انجام طرحهای بزرگ وارد میدان شوند و با فرصتها و امکانات موجود بتوانند به بحران بیکاری خاتمه دهد .
مهندس عباس یوسفی مدیریت عامل اتحادیه دامداران گیلان ضمن تشریح عملکرد به گوشه ای از معضلات موجود دامداران اشاره کرد و گفت اتحادیه دامداران گیلان با ۷۲۰۰ نفر عضو در ۱۹ شهرستان و ۱۹ شرکت تعاونی در سطح استان فعالیت دارد .
 مهندس یوسفی گفت در حال حاضر دامداران گیلان روزگار خوشی ندارند گرانی بیداد می کند معضل تهیه علوفه و گرانی روز افزون دارو برای دام در حال حاضر غیر قابل تحمل شده است این در شرایطی است که برای تولید هر لیتر شیر
۱۰ هزار تومان هزینه می شود اما همان شیر را ناچار باید لیتری ۶۴۰۰ تومان بفروشیم و از طرفی
میلیارد ها تومان صاحبان کارخانجات لبنی به دامداران بدهکارند که این ناملایمات سبب نبود نقدینگی شده است که البته ادامه این روند اصلا مفید نمی باشد . امیدواریم تا هرچه سریعتر استاندار گیلان به داد دامداران زحمتکش گیلانی
 برسند .
 مهندس یوسفی در پایان افزود جا دارد تا  از همکاری و همراهی مهندس اکبرنژاد و خصوصا ریاست سازمان تعاون روستایی تقدیر و تشکر داشته  باشم و از مقامات مرکزی انتظار تشویق این عزیزان زحمتکش را دارم.
رشت – سید اکبر خوشحال