عدم رونق فعالیت های هنری و برگزاری کنسرت ها

یکی از مسئولین از عدم رونق فعالیت های هنری و عدم برگزاری کنسرت ها توسط هنرمندان به سبب حضور برخی گروه های فشار گلایه کرده و بیان داشته است:« برخی هنرمندان تا می‌خواهند کار کنند یک لشکر مجازی فراهم شده‌ می‌ریزند در پیج‌شان و یا با تلفن آنها تماس می‌گیرند و شروع به دشنام و تخریب می‌کنند و این‌ها مانع فعالیت هنرمندان شده است.» این مسئله ای تازه نیست و همواره حضور این جریان ها در

عدم رونق فعالیت های هنری و برگزاری کنسرت ها

 

یکی از مسئولین از عدم رونق فعالیت های هنری و عدم برگزاری
کنسرت ها توسط هنرمندان به سبب حضور برخی گروه های فشار گلایه کرده و بیان داشته است:« برخی هنرمندان تا می‌خواهند کار کنند یک لشکر مجازی فراهم شده‌ می‌ریزند در پیج‌شان و یا با تلفن آنها تماس می‌گیرند و شروع به دشنام و تخریب می‌کنند و این‌ها مانع فعالیت هنرمندان شده است.»
این مسئله ای تازه نیست و همواره حضور این جریان ها در
عرصه های مختلف اعم از سیاسی و فرهنگی باعث بروز هزینه های سنگینی برای ملت و کشور گردیده است. اما حرف بر سر این است که راهکار مواجهه و یا مقابله با چنین جریان هایی که فراتر از قانون عمل می کنند و بعضاً قدرتشان از یک وزیر هم بیشتر است با چه شخص و نهادی است؟!.
آیا این جریان ها مردم عادی هستند که گلایه آنها را به جامعه
می کنید؟! اساساً مردم در این جریان چه نقشی می توانند داشته باشند و آیا این در حیطه وظایف مسئولان است یا جامعه که با این جریان ها برخورد کنند.
ابزارهای قانونی در اختیار نهادها و مسئولان رسمی است اما چرا با داشتن این ابزارهای قانونی در دستشان اقدامی نمی کنند و همواره در جایگاه منتقد وارد می شوند، بیانگر این موضوع است که نمی خواهند خود را با چنین جریان هایی درگیر کنند.
وقتی قانون از سوی مسئولان و نهادهای قانونی به رسمیت شناخته نشود و اولویت را به مسائل دیگر دهیم حاصل کار چیزی بهتر از وضعیت کنونی نخواهد بود.