پرسپولیس می‌تواند به کورس قهرمانی برگردد

اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس:

اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شکست پرسپولیس مقابل سپاهان گفت : بازی با سپاهان تحت تاثیر مسائل مختلف بود، به‌طوری‌ که اخراج پریرا و مصدومیت چند بازیکن شرایط را سخت کرد. به خصوص که در نیمه اول چند موقعیت خوب پرسپولیس از دست رفت. با اخراج پریرا پرسپولیس مجبور شد بسته ‌تر بازی کند از اینرو مالکیت توپ را به سپاهان داد اما فشار زیادی روی تیم وارد شد.

پرسپولیس می‌تواند به کورس قهرمانی برگردد


 


اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  در خصوص شکست پرسپولیس مقابل سپاهان گفت : بازی با سپاهان تحت تاثیر مسائل مختلف بود، به‌طوری‌ که اخراج پریرا و مصدومیت چند بازیکن شرایط را سخت کرد.  به خصوص که در نیمه اول چند موقعیت خوب پرسپولیس از دست رفت. با اخراج پریرا پرسپولیس مجبور شد بسته ‌تر بازی کند از اینرو مالکیت توپ را به سپاهان داد اما فشار زیادی روی تیم وارد شد.
وی افزود: از طرف دیگر باید به این مسئله اشاره کنم که سپاهان هم روز خوبی نداشت و با اینکه تیم پرمهره‌ای است اما مقابل پرسپولیس ضعیف بود و در این بازی دیدیم که چقدر کند بازی می‌کنند. آنها روی تصادف به پرسپولیس گل زدند. پرسپولیس 4 امتیاز از صدر جدول عقب افتاد، اما در فوتبال باید تا روز آخر امید داشت. پرسپولیس همچنان می‌تواند به کورس قهرمانی برگردد.
وی درباره اینکه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این تیم می‌تواند باز هم قهرمان لیگ شود یا نه، خاطرنشان کرد: من یک فوتبالی هستم و در فوتبال از این بالا و پایین‌ها زیاد دیده‌ام. در فوتبال امکان هر چیزی وجود دارد، اما باید از تیم حمایت کنیم. اگر هم قهرمان نشدیم که دنیا به آخر نمی‌رسد. البته فصل تمام شود، ضعف‌ها را می‌گویم، اما در شرایط فعلی به دلیل رفاقت یا حرفه‌ای‌گری یک سری حرف‌ها را نمی‌زنم.
وی در مورد اینکه آینده پرسپولیس با شرایط فعلی چگونه رقم خواهد خورد، تصریح کرد: به هر حال مصدومیت بازیکنان زیاد شده و با اینکه تیم درگیر لیگ قهرمانان آسیا نیست و فقط در لیگ برتر و جام حذفی بازی کرده، اما یک سری بازیکن از مدار خارج شدند و فقط 15-14 بازیکن بازی کردند که این مسئله فشار زیادی به آنها وارد کرد.