علیرضا اکبرپور پیشکسوت فوتبال ایران : یک اشتباه استقلال، سپاهان یا پرسپولیس را از قهرمانی دور می‌کند

علیرضا اکبرپور پیشکسوت فوتبال ایران : یک اشتباه استقلال، سپاهان یا پرسپولیس را از قهرمانی دور می‌کند

علیرضا اکبرپور پیشکسوت فوتبال ایران  با اشاره به پیروزی دو بر صفر استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: استقلال از فرصت به دست آمده استفاده کرد و با پیروزی برابر فولاد یک گام دیگر به قهرمانی برداشت.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا این تعطیلی لیگ می‌تواند به استقلال ضربه بزند؟ تاکید کرد: استقلال شرایط خوبی دارد؛ اگر چه تمرین کردن با بازی‌های رسمی تفاوت‌های زیادی دارد اما با توجه به شرایط فیفادی و بازی‌های دوستانه تیم ملی کشورمان باید کادر فنی آمادگی بازیکنان را حفظ کرده و با شروع دوباره لیگ، تیم دچار مشکل نشود.
وی در مورد عملکرد بازیکنان استقلال مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: استقلال یکی دو اشتباه فاحش داشت و اگر بازیکنان فولاد از این اشتباهات استفاده می‌کردند به طور حتم آبی‌ها نمی‌توانستند برنده از زمین خارج شوند. از بازیکنان با تجربه استقلال انتظار بیشتر از این می‌رود. آنها باید کاملاً با آرامش بازی کنند و اجازه ندهند یک اشتباه کوچک، راه قهرمانی آنها را ناهموار کند. در مجموع استقلال در تمام خطوط عملکرد خوبی داشت و اصلی ترین مدعی برای رسیدن به قهرمانی است.
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط جدول کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، اظهار داشت: امتیازات گره قهرمانی را کور کرده است. استقلال، سپاهان و پرسپولیس می‌دانند یک اشتباه آنها را از قهرمانی دور می‌کند. آبی‌ها باید از این شرایط خود بهترین استفاده را کرده و با ارائه یک بازی خوب یک بار دیگر جام را بالای سر ببرند.