محسن کاوه سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان ایران: جام دیمیتریف روسیه یکی از بهترین تورنمنت‌های کشتی دنیاست

محسن کاوه سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان ایران: جام دیمیتریف روسیه یکی از بهترین تورنمنت‌های کشتی دنیاست

محسن کاوه سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان ایران در مصاحبه با یک رسانه روسی جام «رومن دیمیتریف» را یکی از بهترین تورنمنت‌های دنیا دانست و گفت: جام تختی ۲ ماه دیگر به میزبانی تهران و در بالاترین سطح برگزار خواهد شد.
کاوه در این گفت‌وگو درخصوص کم و کیف حضور ایران در جام دیمیتریف افزود: ۱۰ کشتی‌گیری که در یاکوتسک شرکت کردند، همگی نفرات اول و دوم ایران در بین جوانان محسوب می‌شوند و ما آن‌ها را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان آماده می‌کنیم. می‌دانستم که رقابت‌های بین‌المللی رومن دیمیتریف یکی از بهترین مسابقات در رده سنی جوانان در جهان است، حتی قبل از مسابقه فرصتی شد تا کشتی‌گیران ما معتبرترین مکان‌های یاکوتیا را ببینند و این یک تجربه و خاطره عالی در زندگی ورزشی آن‌ها خواهد بود.سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان ایران در پاسخ به سوال پالوف در خصوص زمان برگزاری مسابقات بین‌المللی
جام تختی اظهار داشت: ۲ ماه دیگر مسابقات به میزبانی تهران برگزار می‌شود و همیشه این رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود. ما تجربه زیادی در برگزاری مسابقات بین‌المللی داریم و اخیرا نیز جام باشگاه‌های جهان را برگزار کردیم که در آن‌جا با حاجی مراد گاتسالوف سرمربی تیم ملی روسیه صحبت و تیم روسیه را به جام تختی دعوت کردیم. کشتی‌گیران روس به‌صورت سنتی یکی از قوی‌ترین کشتی‌گیران جهان هستند و حضور آن‌ها در تورنمنت‌ها سطح آن را بالا می‌برد.