۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش با اشاره به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ گفت: تاکنون بیش از ۸۸ هزار نفر فرم انتخاب رشته دکتری را تکمیل کردند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جلسه آزمون خبر داد و گفت:این افراد همان دقایق اولیه آزمون سر جلسه شناسایی و دستگیر شدند و در حال حاضر در اختیار نیروهای امنیتی قرار دارند.

دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور

وزیر آموزش و پرورش گفت:اگر می‌خواهیم جامعه ما سربلند و سرافراز باشد همه برای حرمت معلم بکوشیم. اگر حرمت معلمان نگاه داشته شود جامعه، جامعه‌ای با حرمت خواهد بود.

برای نگهداشت حرمت معلم بکوشیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی، پوشش بیمه‌ای ۲۳۴ قلم داروی جدید، تلاش برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای در شرف تعطیلی، اصلاح قانون کار برای تبدیل قرارداد موقت به دائم از جمله اقدامات دولت سیزدهم در حوزه کار و کارگری است.

ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه پنجره تامین مالی جدی با نرخ ترجیحی برای کشورها ایجاد شود، مورد تأیید اعضا قرار گرفت.

پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تأمین مالی تأیید شد

یک فوق تخصص جراحی قلب و عروق با اشاره تاثیر آلودگی هوا بر نارسایی قلب، گفت: نارسایی قلب موجب بزرگ شدن و کم‌کار شدن قلب می‌شود و بسیاری از مرگ و میرهایی که در پی آلودگی هوا رخ می‌دهند، ناشی از بیماری‌های قلب هستند.

اثر آلودگی هوا بر قلب؛ از نارسایی تا سکته

وزیر نفت با بیان اینکه امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار امسال آغاز می‌شود.

بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام  به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳

بیش از دو سال از سفر دور اول دولت به مازندران می‌گذرد و کارنامه استان حکایت از پیشتازی این خطه از کرانه خزر در اجرای مصوبات این سفر دارد.

کارخانه‌های ورشکسته به تولید بازگشتند

در ادامه مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر ۷ دیدار امروز برگزار می شود که در حساس ترین بازی پرسپولیس به مصاف سپاهان می رود.

پرسپولیس و یک لشکر غایب

رییس جمهور کشورمان گفت: تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان و خانواده‌های گرامی دارند؛ بر همین اساس آموزش و پرورش برای ما، مساله اول کشور است.

توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است

دانشگاه تهران نتایج بررسی اولیه پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری اعلام شد

اخبار برگزیده

مهلت انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین جزئیات از دوره جدید کالابرگ فجرانه را عنوان کرد.

آخرین جزئیات از دوره جدید کالابرگ

آرتریت پسوریاتیک زمانی اتفاق می‌افتد که سیستم ایمنی بدن باعث التهاب مفاصل و ساختارهای اطراف (آنتزها) که به استخوان متصل است، شود.

علائم هشداردهنده‌ «آرتریت پسوریاتیک»

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر اینکه با نهایی و اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌های امروز بیش از ۱۶ مخزن گازی کشور توسعه می‌یابد، گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۲۷ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید در چهار استان نفت و گازخیز کشور اضافه می‌شود.

افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: ۵۰ واحد مسکونی در استان بر اثر سیل اخیر خسارت دیده که ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد اولیه اعتبار مورد نیاز برای بازسازی و نوسازی آنها ست.

۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیل خسارت دید

تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند.

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر به اوج حساسیت خود رسیده و ۴ تیم بالای جدول با یکدیگر رقابت خواهند کرد و شاید گره صدرنشینی و قهرمانی تا حدی باز شود و یک تیم بتواند به سمت جام فرار بزرگی انجام بدهد. امروز در یکی از بازیهای حساس استقلال میهمان تراکتور تبریز است.

جنگ ستارگان برای قهرمانی در تبریز

فارس :وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه شاهد بدترین بحران در منطقه غرب آسیا از سال ۱۹۴۸ هستند، گفت که بدون برنامه‌ای برای جلوگیری از تلفات غیرنظامی، از حمله به رفح حمایت نمی‌کنند.

بلینکن: اسرائیل برنامه‌ای برای حفاظت از غیرنظامیان در حمله به رفح ندارد

العربیه: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاددر ریاض تأکید کرد: انتظار می‌رود که تا پایان ماه آینده میلادی، چندین کشور اروپایی، دولت فلسطینی را به رسمیت بشناسند.

بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند

شینهوا:سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که پکن علاقه‌ای به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا ندارد.

سخنگوی وزارت خارجه چین:پکن علاقه‌ای به مداخله در انتخابات آمریکا ندارد