اسامی اعضای برخی تیم‌های ملی المپیاد اعلام شد

اسامی اعضای تیم‌های ملی المپیادهای ریاضی، شیمی، فیزیک و جغرافیا اعلام شد.

اسامی اعضای تیم‌های ملی المپیادهای ریاضی، شیمی، فیزیک و جغرافیا اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، سیدرضا حسینی دولت‌آبادی، کیان شمسایی، علیرضا حقی، محمد مشتاقی‌فر، علی میرزایی اناری و متین یداللهی از تهران، اعضای تیم ملی المپیاد ریاضی را تشکیل
می‌دهند.
محمد شهاب‌الدین دانشور، محمد آریان تقوایی عربی، رامین عاصم پور و امیر محبوبی از استان تهران عضو تیم ملی المپیاد شیمی هستند.
علیرضا حبیب زاده، مهدی شفیعی، امیرعلی عطرلی،  یاسان فرمانی جامع و آرمان لطفعلی‌خانی هم اعضای تیم ملی المپیاد فیزیک هستند. همه‌ آن‌ها دانش‌آموزان استان تهران هستند.
اسامی دانش آموزان اعزامی به المپیاد جهانی جغرافیا ۲۰۲۰ نیز عبارتند از: آیلین خدایاری صومعه، یاسمن خلیلی، مهراوه سخائی و  ساینا محمدیان. خدایاری صومعه و سخائی در کرج تحصیل می‌کنند و خلیلی و محمدیان نیز به ترتیب دانش‌آموزان شیراز و خرم‌آباد بوده‌اند.
روابط عمومی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرده است اعضای تیم‌های کامپیوتر، نجوم و اخترفیزیک و زیست‌شناسی نیز به زودی اعلام می‌شود.
اسامی اعضای تیم‌های ملی المپیاد اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۲۰ در حالی اعلام شده است که پیشتر گفته شده بود برگزاری برخی از المپیادهای علمی جهانی ۲۰۲۰ لغو و به زمانی دیگر موکول شده است.