۳ کارگاه صنعتی در دزفول پلمب شد

رئیس مرکز بهداشت دزفول:

۳ کارگاه صنعتی در دزفول پلمب شد


رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: سه باب کارگاه صنعتی به دلیل نقض پروتکل‌های بهداشتی کرونا و بی‌توجهی به تذکرات بازرسان بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت پلمب شدند.
رضا پورآیین در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: یکی از اجزای طرح
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (طرح مدیریت و کنترل بیماری کرونا به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت) وجود تیم نظارتی در قالب بازرسان بهداشت حرفه‌ای است.
وی افزود: این بازرسان به منظور تشدید نظارت‌ها بر رعایت موازین بهداشت کار، اقدام به بازدید از کارگاه‌ها، صنایع، کارخانجات، ادارات و بانک‌ها در سطح این شهر می‌کنند و استانداردهای بهداشتی تعیین شده توسط مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت را بررسی می‌کنند.
رئیس مرکز بهداشت دزفول عنوان کرد: در همین راستا بازرسان بهداشت حرفه‌ای، در نظارت‌های خود پس از صدور تذکر و اخطاریه‌های لازم، اقدام به پلمب سه کارگاه متخلف کردند.
پورآیین اضافه کرد: زمستان و فصل سرما فرا رسیده است و سفید یا سیاه بودن وضعیت کرونا در این فصل به مشارکت صنایع، ادارات، اصناف و عموم مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بستگی دارد؛ بنابراین لازم است شهروندان دستاوردهای به دست آمده در زمینه کنترل بیماری در شهر را با مراعات نکات بهداشتی به ویژه محدود کردن دورهمی‌ها حفظ کنند.