توسعه ورزش همگانی از اولویت‌های شهرداری شهریار می‌باشد

شهردار شهریار در پویش پنجشنبه‌های با دوچرخه:

اولین پویش پنجشنبه های با دوچرخه با شعار شهر پاک ،آسمان آبی بمناسبت هفته محیط زیست با حضور مهندس کاویانی شهردار شهریار، درخشان رئیس و اسماعیل زاده عضو شورای اسلامی شهر ، مسئول کمیته دوچرخه سواری شهریار ،شاهمیری مشاور شهردار و جمعی از ورزشکاران و علاقمندان به میزبانی تربیت بدنی شهرداری و با همکاری هیأت دوچرخه سواری شهرستان در محل بلوار شهید مسعود درخشان (تعاون)برگزار گردید.

توسعه ورزش همگانی از اولویت‌های شهرداری شهریار می‌باشد


اولین پویش پنجشنبه های  با دوچرخه با شعار شهر پاک ،آسمان آبی بمناسبت هفته محیط زیست با حضور مهندس کاویانی شهردار شهریار، درخشان رئیس و اسماعیل زاده عضو شورای اسلامی شهر ، مسئول کمیته دوچرخه سواری شهریار ،شاهمیری مشاور شهردار و جمعی از ورزشکاران و علاقمندان به میزبانی تربیت بدنی شهرداری و با همکاری هیأت دوچرخه سواری شهرستان در محل بلوار شهید مسعود درخشان (تعاون)برگزار گردید.
 ایجاد مسیرهای امن دوچرخه سواری در شهر شهریار مهندس کاویانی شهردارشهریار ضمن حضور و افتتاح کیوسک ایستگاه دوچرخه ، از ایجاد مسیرهای امن دوچرخه سواری در شهر شهریار خبر داد.
شهردار شهریار گفت:امیدواریم با گسترش فرهنگ دوچرخه سواری گام‌های موثری در کاهش آلوگی هوا و روان‌سازی ترافیک ،سلامت قلب،شادابی روح و روان و حفظ محیط زیست برداشته شود.
مهندس کاویانی در ادامه با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی از اولویت‌های شهرداری می‌باشد عنوان نمود:پویش پنجشبه‌های با دوچرخه هر هفته ساعت ۸ صبح در بلوار شهید درخشان برگزار می‌گردد.
در ادامه رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان شهریار از افتتاح کیوسک دوچرخه در اولین کمپین پنجشنبه های با دوچرخه در شهر شهریار خبر داد و گفت:
امروز چهارمین کمپین دوچرخه سواری در شهرستان شهریار و اولین کمپین شهر شهریار با حضور چشمگیر شهروندان و مسئولین برگزار شد.
وی افزود:شهر شهریار دومین شهری است که به این پویش مردمی پیوسته است و در اولین کمپین پنجشنبه های با دوچرخه شهرداری شهریار ۱۰ دستگاه دوچرخه به کیوسک اجاره دوچرخه واقع در خیابان شهید درخشان شهریار اهدا کرد.
وی افزود:هدف از برگزاری این کمپین ایجاد نشاط اجتماعی و نهادینه کردن استفاده از وسیله نقلیه پاک است در همین راستا شعار شهرپاک، آسمان آبی انتخاب شده است که به دلیل حجم بالای ترافیک شهری آلودگی هوا و صوتی ایجاد شهری پاک و سالم و همچنین در راستای فرهنگ‌سازی استفاده از دوچرخه این کمپین راه اندازی شده است.