نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از پالايشگاه اصفهان بازديد كرد

دکتر مهدی طغیانی نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ضمن بازدید از شركت پالايش نفت اصفهان و دیدار با مدیرعامل و معاونين این شرکت و با بیان اینکه نزدیک به نیمی از اقتصاد استان را بخش صنعت در برگرفته است، تصریح کرد: شركت پالايش نفت اصفهان ازجمله مجموعه‌هایی است که جایگاه مهمی در تولید و اقتصاد کشور دارد.از اینرو اعتقاد ما بر این است که این شرکت میتواند با عنایت به ظرفیت‌های موجود، در زمینۀ توسعه و جذب نيروهاي بومي استان نيز بيش از پيش نقش‌آفرین باشد.



دکتر مهدی طغیانی نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ضمن بازدید از شركت پالايش نفت اصفهان  و دیدار با مدیرعامل و معاونين این شرکت و با بیان اینکه نزدیک به نیمی از اقتصاد استان را بخش صنعت در برگرفته است، تصریح کرد: شركت پالايش نفت اصفهان  ازجمله مجموعه‌هایی است که جایگاه مهمی در تولید و اقتصاد کشور دارد.از اینرو اعتقاد ما بر این است که این شرکت میتواند با عنایت به ظرفیت‌های موجود، در زمینۀ توسعه و جذب نيروهاي بومي استان نيز بيش از پيش نقش‌آفرین باشد.
طغیانی در ادامه، ضمن قدردانی از دستاوردها و تلاش مدیران و شركت پالايش نفت اصفهان اظهار داشت:به نوبۀ خود از مدیران و کارگران عزیز این شرکت تشکر میکنم و به ایشان خدا قوت میگویم؛ چرا که این عزیزان در واقع در خط مقدم جبهۀ تولید و ایجاد ارزش در اقتصاد کشور مشغول فعالیت‌اند.
این نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:نمایندگان مجلس براساس رسالتی که بر دوش دارند، هرجا که نیاز به اصلاح قوانین و رفع موانع قانونی تولید باشد، از هیچ همکاری و تلاشی مضایقه نمی‌کنند و به‌گونه‌ای عمل خواهند کرد که موانع داخلی و تحریم‌ها نتواند به صنایع و اقتصاد کشور آسیب برساند.
در این بازدید، مدیرعامل شركت پالايش نفت اصفهان نیز با ارائۀ گزارشی از عملکرد شرکت گفت:خرسندیم که در سالی که به فرمودۀ
مقام معظم رهبری «جهش تولید» نامگذاری شده است،واحد تصفيه گازوئيل به بهره‌برداری خواهد رسید و به شعار سال جامۀ عمل خواهد پوشاند.
مرتضي ابراهيمي از رعایت پروتکل‌های مربوط به بیماری کرونا و استمرار افزایش تولید در شركت پالايش نفت اصفهان در این شرایط سخت به‌عنوان یکی دیگر از مهمترین دستاوردهای مهم شرکت یاد کرد.