عملیات اجرای روكش آسفالت بخش نخست جاده روستاهای تمبی چم فراخ به اتمام رسید

خدمتی دیگر از شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان؛

عملیات اجرای روكش آسفالت بخش نخست جاده روستاهای تمبی چم فراخ به اتمام رسید


اهواز-محمدي
عملیات اجرای روکش آسفالت و احداث و ترمیم ابنیه فنی بخش نخست از بهسازی و مرمت جاده روستاهای تمبی چم فراخ (چوب سرخ ) با همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به اتمام رسید.
برای این بخش از پروژه بهسازی و مرمت جاده روستاهای منطقه تمبی چم فراخ که 3100 متر طول و 5/5 متر عرض  آسفالت آن می باشد مبلغ 3 میلیارد و 650 میلیون تومان هزینه شده است و مدیریت مهندسی و ساختمان بر عملیات اجرایی آن نظارت داشته است .
با اجرای این پروژه که با مساعدت مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت عمل به تعهدات و مسئولیت‏های اجتماعی صنعت نفت تعریف و به مرحله اجرا رسیده، مشکلات عبور و مرور و دسترسی روستاهای چوب سرخ، چم فراخ، تمبی، پنبه کار، تلبمن، چهاربیشه و اکبر آباد بخش گلگیر مسجدسلیمان  با جمعیتی حدود  2000 نفر،  به مرکز شهرستان در این بخش از مسیر مرتفع می‏گردد.
جاده دسترسی روستاهای منطقه تمبی چم فراخ بخش گلگیر مسجدسلیمان 18300متر طول دارد که پیش از این عملیات بهسازی و مرمت آن شامل عملیات خاکی و ترمیم و احداث ابنیه فنی و  اجرای روکش آسفالت به طول 13000 متر توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شده است.