استاندار تهران: استفاده از ظرفیت‌های ملی برای رفع مشکلات شهرستان دماوند

استاندار تهران با بیان اينکه از ظرفیت‌های ملی برای رفع مشکلات شهرستان دماوند استفاده خواهیم کرد، گفت: مطالعات سه طرح پروژه کمربندی جنوبی دماوند جهت رفع مشکلات ترافیکی پیگیری خواهد شد و اتصال کیلان به ایوانکی ظرفیت‌های جدید برای توسعه بخش جنوبی شهرستان دماوند را فراهم می‌کند.

استاندار تهران: استفاده از ظرفیت‌های ملی برای رفع مشکلات شهرستان دماوند

 


دماوند- ایرج صادقعلی
استاندار تهران با بیان اينکه از ظرفیت‌های ملی برای رفع مشکلات شهرستان دماوند استفاده خواهیم کرد، گفت: مطالعات سه طرح پروژه کمربندی جنوبی دماوند جهت رفع مشکلات ترافیکی پیگیری خواهد شد و اتصال کیلان به ایوانکی ظرفیت‌های جدید برای توسعه بخش جنوبی شهرستان دماوند را فراهم  می‌کند.
به گزارش خبرنگار آفرینش،
عليرضا فخاری در نشست صمیمی با معتمدین محلات شهرستان دماوند اظهار داشت: در آمایش شهرستان باید اولویت‌ها و برآوردها، منابع و ظرفیت‌های مردمی و حضور بخش خصوصی در جبران کسری‌ها و ایجاد اشتغال در دماوند باید شناسایی و مورد توجه باشند.
وی افزود: از ظرفیت‌های ملی و نماینده شهرستان برای رفع مشکلات دماوند استفاده خواهیم کرد.
استاندار تهران گفت: در خصوص کمربندی دماوند گلاوند چند طرح شامل کمربندی و پل تهیه و مطالعه شده است، جاده سرهار می‌تواند بار ترافیکی شهر دماوند را کم کند.
فخاری ادامه داد: اتصال شمال به جنوب از کیلان به ایوانکی می‌تواند ظرفیت‌های جدید برای توسعه بخش جنوبی شهرستان را فراهم کند.
این مقام مسئول تصریح کرد: ایجاد بندر خشک نیز می‌تواند به عنوان یک بارانداز مناسب در شرق تهران که هیچ ظرفیتی ندارد در دستور کار باشد.
فخاری بیان داشت: توسعه شهرک‌های صنعتی با اهداف مشخص به عنوان بخش‌های پایین دستی تکمیل ظرفیت‌های کشاورزی و دامداری می‌تواند مدنظر باشد.
وی گفت: در مسائل دیگر از جمله زیست محیطی، فرهنگی و ورزشی عقب هستیم و نشاط عمومی جامعه را از بین برده‌ایم.