شهردار اراک: پروژه ها، فعالیت‏ها و خدمات شهرداری در سال ۱۴۰۲ دارای پیوست رسانه ای می‏شوند

شهردار اراک: پروژه ها، فعالیت‏ها و خدمات شهرداری در سال ۱۴۰۲ دارای پیوست رسانه ای می‏شوند

اراك-خبرنگار آفرينش
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، دکتر کریمی در یازدهمین روز از دی‏ماه سال جاری در جلسه شورای روابط عمومی های شهرداری اراک با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری امروزه به عنوان نهادی که چشم و چراغ مردم در بحث خدمتگذاری است، گفت:مردم امید دارند که شهرداری مشکلی از مشکلاتشان و کاستی‏های زندگی‏شان در حوزه شهری را شناسایی و در جهت رفع آنها تلاش نماید.لذا مجموعه فعالیت‏هایی که توسط مجموعه بزرگ شهرداری انجام می شود باید منعکس شود تا امیدواری و رضایت مندی شهروندان از این مجموعه خدمات رسان روز به روز بیشتر شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه با هدایت صحیح فعالیت های مدیریت شهری می‏توان رضایت مندی بیشتری برای شهروندان رقم زد، افزود:هر اقدام و فعالیتی که در بستر افکارسنجی انجام نشود قطعا با کاستی‏ها و نارضایتی همراه است، لذا موضوع افکار سنجی در روابط عمومی بسیار حائز آهنیت است.
شهردار اراک خاطر نشان کرد:روابط عمومی نیازمند نیروهای علاقمند به حرفه روابط عمومی، فعال، تلاشگر، دارای ذهن کنجکاو و با بهره هوشی بالا دارد.
دکتر کریمی با اعلام این موضوع که پروژه ها، فعالیت‏ها و خدمات شهرداری در سال ۱۴۰۲ دارای پیوست رسانه ای می‏شوند، گفت:راه اندازی استودیو رادیو شهر، تعامل با صدا و سیما، شناسایی رسانه های تاثیر گذار در افکار عمومی در برنامه های ارتباطی شهرداری قرار دارد.
وی تاکید کرد:شهرداری اراک در این دوره از فعالیت خود در تمامی جبهه های کاری اعم از
پروژه های عمرانی، حمل و‌ نقل عمومی، نوسازی ماشین آلات عمرانی، گردشگری، مالی و درآمدی، شهرسازی و معماری و فرهنگی و اجتماعی فعال است و ما به دنبال خدمت به مردم هستیم لذا اطلاع شهروندان از آنچه که توسط مجموعه مدیریت شهری صورت می‏گیرد نقش مهمی در امید آفرینی و کسب رضایت حداکثری دارد.