روند رو به رشد توسعه و تکمیل چند پروژه بزرگ شهرملارد

معاون امور زیربنایی و ترافیکی شهرداری ملارد:

مهندس زرگر از روند رو به رشد توسعه، تکمیل و بهسازی پارکینگ طبقاتی شهر ملارد تحت نظارت کارشناسان عمرانی شهرداری خبر داد.

ملارد-برزگر
مهندس زرگر از روند رو به رشد توسعه، تکمیل و بهسازی پارکینگ طبقاتی شهر ملارد تحت نظارت کارشناسان عمرانی شهرداری خبر داد.  
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد، معاون امور زیربنایی و ترافیکی شهرداری ملارد در این رابطه بیان کرد:پروژه پارکینگ طبقاتی شهرملارد در زمینی به وسعت هزار مترمربع با زیربنای 8 هزار مترمربع در تعداد 8 طبقه، جهت رفع معضل حمل و نقل درون شهری و کمبود پارکینگ تحت نظارت کارشناسان عمرانی شهرداری ملارد در حال احداث است.
مهندس علی زرگر با اشاره به توسعه و تکمیل این پروژه افزود:عملیات پروژه‌ مذکور با هدف خدمت‌رسانی به مردم و رفاه حال شهروندان، هم اینک با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی با اجرای دقیق و طبق زمانبندی به صورت مستمر در مرحله‏ی ادامه دیوارکشی ، آرماتوربندی تیر و قالبندی دال در طبقه دوم ، ادامه دیوار چینی و عملیات احداث سقف در طبقه پنجم در حال انجام است.
  ادامه ساخت و تکمیل محوطه پروژه بزرگ مجموعه ورزشی ۲۰۰۰ نفری شهیدان سنگ سفیدی
مهندس زرگر در ادامه به عملیات تکمیل محوطه وسیع پروژه بزرگ مجموعه ورزشی شهیدان سنگ سفیدی به همت تلاشگران امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری اشاره نمود و گفت : تمهیدات لازم به منظور تکمیل و بهره‌برداری از محوطه وسیع پروژه مجموعه ورزشی شهیدان سنگ سفیدی در دستور کار شهرداری ملارد واقع شده است و با جدیت تمام انجام می‏شود.
مهندس زرگر افزود: هم اینک عملیات محوطه وسیع پروژه نامبرده در مراحل سیمانکاری دیوارهای داخل محوطه سوله ، اجرای نصب و عایق لوله های تاسیسات موتورخانه، ادامه اجرای مخلوط ریزی و تسطیح محوطه، اتمام سنگ بدنه موتورخانه، اتمام کفپوش محوطه و همچنین اجرای کفپوش پیاده رو ورودی این سوله در حال انجام است.
  تسریع در ادامه ی عملیات احداث پروژه گرمخانه ملارد
معاون امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری  در پایان به پروره گرمخانه ملارد اشاره نمود و بیان کرد:پروژه گرمخانه ملارد با هدف ایجاد رفاه و رضایتمندی شهروندان، تحت نظر کارشناسان عمرانی شهرداری با شتاب بیشتری پیش می‏رود.
وی ادامه داد:این پروژ مهم با هدف توسعه زیرساخت‏های عمرانی شهر هم اینک در مرحله‏ی ادامه اجرای سنگ نما در حال انجام است.