استقلال و سپاهان در فاز دفاعی مشکل دارند

احمد جمشیدیان بازیکن پیشین تیم‌های سپاهان و استقلال :

احمد جمشیدیان بازیکن پیشین تیم‌های سپاهان و استقلال در مورد تقابل سپاهان و استقلال در هفته سوم لیگ برتر و اینکه شانس کدام‌یک برای برد بیشتر است، گفت : استقلال و سپاهان در فاز دفاعی مشکل دارند و نباید منتظر یک بازی بدون گل و کسل‌کننده باشیم، چون هر دو تیم در دیدارهای اخیر در فاز هجومی عملکرد خوبی داشته‌اند. این بازی در اصفهان برگزار می‌شود و طبیعتاً شانس برد سپاهان بیشتر از استقلال است.

احمد جمشیدیان بازیکن پیشین تیم‌های سپاهان و استقلال  در مورد تقابل سپاهان و استقلال در هفته سوم لیگ برتر و اینکه شانس کدام‌یک برای برد بیشتر است، گفت : استقلال و سپاهان در فاز دفاعی مشکل دارند و نباید منتظر یک بازی بدون گل و کسل‌کننده باشیم، چون هر دو تیم در دیدارهای اخیر در فاز هجومی عملکرد خوبی داشته‌اند. این بازی در اصفهان برگزار می‌شود و طبیعتاً شانس برد سپاهان بیشتر از استقلال است.
وی افزود: همین سه تیم بالای جدول مدعیان اصلی قهرمانی هستند و من به ترتیب از سپاهان، پرسپولیس و استقلال نام می‌برم. امسال حتی سپاهان می‌تواند یک قدم جلوتر از پرسپولیس باشد مگر اینکه پرسپولیس بتواند یک مهاجم خوب جذب کند. پرسپولیس یاسین سلمانی را هم گرفت، ولی من اعتقاد دارم جذب او دردی از این تیم دوا نخواهد کرد، چون تیمِ گل‌محمدی نیاز به یک مهاجم گلزن دارد.