نخستین نقره کوراش ایران در بازی‌های آسیایی

ملی پوش وزن ۶۶ کیلوگرم کوراش ایران، نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو شد.

نخستین نقره کوراش ایران در بازی‌های آسیایی

ملی پوش وزن ۶۶ کیلوگرم کوراش ایران، نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو شد.
گفتنی است، در فینال وزن ۶۶ کیلوگرم رقابت‌های کوراش بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، مجید وحید بریمانلو با قبول شکست مقابل حریفی از ازبکستان، عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.
بریمانلو در فینال این وزن مقابل «شتوربابین آرتیوم» از ازبکستان قرار گرفت که در پایان ۵ به صفر شکست خورد تا از رسیدن به مدال طلا بازبماند.
او در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف «خیراندیش» از تاجیکستان رفته بود که ۱۰ بر صفر حریف خود را شکست داده راهی فینال شده بود. بریمانلو پیش از این مسابقه حریفانی از چین‌تایپه و ویتنام را شکست داده
بود.
مجید بریمانلو مدال آور بازی‌های آسیایی: مردم مدال نقره را از من قبول کنند
مجید بریمانلو مدال آور بازی‌های آسیایی هانگژو در رشته کوراش بعد از کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: سطح رقابت‌های کوراش خیلی بالا بود چون برای این رشته بازی‌های آسیایی با اهمیت‌ترین مسابقه است‌.وی خاطر نشان کرد: حریفان ویتنامی، چین تایپه‌ای و تاجیکستانی را خوب بردم ولی در مسابقه نهایی برابر حریف ازبک هر کاری کردم نشد که ببرم و امیدوارم مردم این نقره را از من قبول کنند ولی کم نگذاشتم.بریمانلو در خاتمه ابراز کرد: کم نگذاشتم و از این باخت ناراحتم. هر چند حریف ازبکستانی نتوانست مرا به راحتی شکست دهد ولی خیلی ناراحتم و شرمنده مردم شدم و از این پس به مسابقات آینده فکر می‌کنم.